- یکشنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
عیسی حجت(بازنشسته)
مرتبه علمی : استاد
دانشکدگان هنر های زیبا / دانشکده معماری
معماری
اتاق : ۳۱۴
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۴
۱۴۰۴
۵۵
مقاله
۱۷
کنفرانس
۵
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۷۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. واکاوی الگوهای فضاهای آستانه ای در بافت قدیم شهر بابل بر اساس نظریات الکساندر
ظاهر شیما،
حجت عیسی
،
انصاری حمیدرضا
(۱۴۰۳).، باغ نظر، ۲۱(۱۴۱)، ۷۱-۸۶.
۲. شناسایی عوامل اجتماعی- سیاسی مؤثر بر تحول مسکن برنامه ریزی شده شهر کابل (از دهه۱۹۶۰ تا ۲۰۲۱ میلادی)
نظریان طیبه،
عینی فر علیرضا
،
حجت عیسی
(۱۴۰۳).، معماری و شهرسازی ایران، ۱۵(۱)، ۲۳-۴۱.
۱۴۰۱
۱. گسست در معماری؛ بررسی نقش مهاجرت بر کالبد بافت روستایی
ابوترابی مهسا،
حجت عیسی
(۱۴۰۱).، نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم جغرافیا، معماری و شهرسازی ایران، ۲۰-۲۱ شهریور، تهران، ایران.
۲. بازخوانی ساختار معماری زمینه در راستای توسعه مطلوب (نمونه موردی بافت روستایی شهر کامو)
ابوترابی مهسا،
حجت عیسی
(۱۴۰۱).، نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم جغرافیا، معماری و شهرسازی ایران، ۲۰-۲۱ شهریور، تهران، ایران.
۳. امکان سنجی استفاده از دلالت های تربیتی سازنده گرایی در قالب نقد هدایتگر در آموزش دروس پایه طراحی معماری
وهابی سیده هورناز،
حجت عیسی
(۱۴۰۱).، هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی، ۲۷(۱).
۱۴۰۰
۱. تبیین الگوی فرآیند طراحی فرد محور و مدل آموزشی طراحی معماری بر مبنای تفاوتهای شناختی یادگیرندگان
حسینی الهه السادات، فلامکی محمدمنصور،
حجت عیسی
(۱۴۰۰).، هویت شهر، ۱۵(۴۷)، ۴۳-۵۸.
2. Mental images and congruence strategies: An investigation of congruence between residents and private open spaces in three dominant housing patterns of Yazd
elham falah
،
Hojjat Eisa
(2021)., METU Journal of the Faculty of Architecture, 18(3), 583-596.
۳. بازنمایی تهران معاصر در هنر نقاشی
بابایی زاده مریم،
حجت عیسی
(۱۴۰۰).، چهارمین همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی معماری، عمران و شهرسازی ایران، ۴-۴ شهریور، تهران، ایران.
۴. جستجو در معنای تهران قرن ۱۴
بابایی زاده مریم،
حجت عیسی
(۱۴۰۰).، چهارمین همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی معماری، عمران و شهرسازی ایران، تهران، ۴-۴ شهریور، تهران، ایران.
۵. ملاحظات معماری حاصل از تحولات سریع فناوری در طراحی فضای آزمایشگاه های پژوهشی
ابوالحسنی خواجه نرگس،
حجت عیسی
(۱۴۰۰).، چهارمین همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی معماری، عمران و شهرسازی ایران، ۴-۴ شهریور، تهران، ایران.
۶. نقاط عطف معماری و شهرسازی ایران در قرن ۱۴
بابایی زاده مریم،
حجت عیسی
(۱۴۰۰).، چهارمین همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی معماری، عمران و شهرسازی ایران، ۴-۴ شهریور، تهران، ایران.
۷. تاثیر مدلهای آموزشی مشارکتی و تعامل محور بر طراحی معماری فضاهای آموزشی پژوهشی نوین
ابوالحسنی نرگس،
حجت عیسی
(۱۴۰۰).، چهارمین همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی معماری، عمران و شهرسازی ایران، ۴-۴ شهریور، تهران، ایران.
۸. تأملی بر چالشها و راهکارها در آموزش مکانیک سازه در معماری برای نوآموزان
ایزدپناه فرزین،
حجت عیسی
(۱۴۰۰).، مطالعات معماری ایران، ۱۰(۱۹)، ۱۳۷-۱۶۴.
۹. ارتقاء و تداوم تجربه کودکی در محیط های آموزشی کودکان (تأملی بر فضای خانه و مدرسه در میان کودکان دبستانی شهر کرمان)
حجت عیسی
، شیخ اسدی فاطمه (۱۴۰۰).، نامه معماری و شهرسازی، ۱۳(۳۰)، ۶۱-۷۹.
۱۳۹۹
۱. اسارت ساکن در مسکن: روایتی از سازگاری خانه و خانواده در شهر یزد
فلاح الهام،
حجت عیسی
(۱۳۹۹).
۲. تحلیل زمینه گرای معماری کلیسا؛ مرکزگرایی، ویژگی بارز کلیسای شرقی
سیمونی پیونیک،
حجت عیسی
(۱۳۹۹).، هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی، ۲۵(۴)، ۵-۱۶.
۳. مهد کودک تلفیقی بستری برای بستری برای تعامل کودکان با اختلالات جسمی-حرکتی و عادی
عینی فر علیرضا
،
حجت عیسی
، پیشیاره ابراهیم، رزاقی نسیم (۱۳۹۹).، کودکان استثنایی، ۲۰(۳)، ۶۵-۷۸.
۴. نظام آموزش آتلیه ای دانشکده هنرهای زیبا، شرح برنامه آموزش طراحی معماری در دهه ی ۱۳۳۰ و ۱۳۴۰ ش.
سپهری یحیی،
حجت عیسی
(۱۳۹۹).، معماری و شهرسازی، ۲۵(۲)، ۵-۱۵.
۵. بازآفرینی ساختار مجموعۀ صاحب آباد تبریز بر پایۀ مستندات تاریخی
حجت عیسی
، بلالی اسکویی آزیتا، یزدانی ثنا (۱۳۹۹).، مطالعات معماری ایران، ۹(۱۷)، ۵-۳۳.
۶. مقایسه میزان موفقیت دوره های آموزشی معماری پس از انقلاب فرهنگی
عباس صداقتی،
حجت عیسی
(۱۳۹۹).، اندیشه معماری، ۴(۷)، ۴۴-۵۷.
۷. مهدکودک بستری برای تعامل کودکان(مطالعه موردی بر تلفیق کودکان مبتال به اخلالات جسمی- حرکتی و عادی)
عینی فر علیرضا
،
حجت عیسی
، پیشیاره ابراهیم، رزاقی نسیم (۱۳۹۹).، هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری، ۱۰-۱۱ خرداد، تهران، ایران.
۱۳۹۸
۱. بررسی ضرورت توجه به میراث معماری تاریخی شهر دزفول
فیلی پریسا،
حجت عیسی
(۱۳۹۸).، ششمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری، ۲۲-۲۲ آبان، تهران، ایران.
۲. نور روز؛ محرک شادمانی و سلامت روان ساکنین مجتمع های مسکونی؛ مورد مطالعاتی: مجتمع های مسکونی مناطق ۷، ۸، ۱۲ و ۱۴ شهر اصفهان
جوانی زهرا، مدنی رامین،
حجت عیسی
(۱۳۹۸).، نشریه معماری و شهرسازی آرمان شهر، ۱۲(۲۷)، ۵۵-۶۵.
۳. محتوای آموزش معماری در ایران و میزان موفقیت دوره کارشناسی در انتقال این محتوا
صداقتی عباس،
حجت عیسی
(۱۳۹۸).، مطالعات معماری ایران، ۱(۱۵)، ۹۱-۱۱۲.
۴. نقش تفکر خلاق و سبک های یادگیری در آموزش طراحی معماری
حسینی الهه سادات، فلامکی محمدمنصور،
حجت عیسی
(۱۳۹۸).، اندیشه معماری، ۳(۵)، ۱۲۵-۱۴۰.
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله