عطاءاله هرندی

عطاءاله هرندی

مرتبه علمی : استادیار
  • مدیر دفتر ارتباط با بازار و اکوسیستم کسب و کار دانشکده مدیریت کسب و کار
  • رئیس ستاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه تهران
  • عضو هیات امنا مرکز پژوهشی پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
  • عضو شورای سیاست گذاری مرکز پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
اتاق : تهران، تقاطع چمران شمال و جلال آل احمد، دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت کسب‌وکار(ساختمان جنوبی)، بال غربی، نیم طبقه بالا، اتاق ۱۳۰ تلفن: ۶۱۱۱۷۷۳۸-۰۲۱، همراه: ۰۹۱۲۲۸۰۶۸۱۷
فایل رزومه :   دانلود
Scopus
  • ۳ ارجاعات
  • ۱ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
Google Scholar
  • ۱۷۷ ارجاعات
  • ۷ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۱/۱۳

فعالیت های علمی
۱۳۹۳۱۴۰۴

  • ۳ارجاعات
  • ۱ h-Index
  • ۳۱ مقاله
  • ۱۸ کنفرانس
  • ۴ کتب
۱۴۰۳

۲. هیات مدیره دوسوتوان

هرندی عطاءاله (۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
Harandi Ataollah، MirzaeianKhamseh payvand، Golestani Maryam، Sankar sana Shib (2025)., International Journal of Knowledge-Based Development, 14(4), 411-443.

۴. ارائۀ چارچوبی برای به کارگیری شیوه های پایدار تا خلق رضایت مشتری

هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.

۵. استراتژی آینده مشترک ما: جهت گیری برند به برند کارفرمایی پایدار

هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.

۶. بررسی روند مطالعات موجود و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار وبرومینگ : مرور پیشینه ی علمی با استفاده از تحلیل بیبلیومتریک

رفیعانی علی، هرندی عطاءاله، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.

۸. چارچوبی برای فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش مشتری

هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند، سلطانی تاج آبادی مرضیه (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
ربیعی مهدی، هرندی عطاءاله، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۵(۵۹)، ۲۷۵-۲۹۶.

۱۱. نقش های هیات مدیره در شرایط متلاطم و پیچیده

هرندی عطاءاله (۱۴۰۳).، چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی، ۱۸-۱۹ مهر، تهران، ایران.
هرندی عطاءاله، شمسی حجت (۱۴۰۳).، پژوهش نامه بازرگانی، ۲۸(۱۱۲)، ۴۳-۸۸.

۱۶. تبیین نقش توانمندی های شناختی مدیران در جاری سازی استراتژی

هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، ۲۲-۲۳ مرداد، تهران، ایران.
Harandi Ataollah، MirzaeianKhamseh payvand، Sankar sana Shib (2024)., ANNALS OF OPERATIONS RESEARCH, 339(4)(1-33).

۱۸. بودجه بندی کارآمد در دولت مبتنی بر هوش مصنوعی در آینده ایران، سناریو ها، سیاست ها و اقدامات

هرندی عطاءاله، هادی زاده مرتضی (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهشهای برنامه و توسعه، ۵(۱۷)، ۱۱۵-۱۴۷.
هرندی عطاءاله، ابوطالب عباس (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۱)، ۲۴۸-۲۶۴.
۱۴۰۲
Harandi Ataollah، Mirzaeian Khamseh Payvand (2024)., Iranian Journal of Management Studies, 17(2), 409-424.

2. Can Cultural Intelligence and Social Capital Improve Strategic Alliances performance? Evidence from Iranian Oil Firms

Harandi Ataollah، Jazayeri Mahbubeh (2024)., 20th International Management Conference, 20-21 February, Tehran, Iran.

۳. تحلیل عوامل موثر در گزینه یابی رشدهلدینگ ها

هرندی عطاءاله، فرقانی اکبر، ناصری قدرت اله (۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۱-۲ اسفند، تهران، ایران.

۴. تحلیل رفتار مشتریان در اعتماد به پلتفرم های بانکداری دیجیتال

هرندی عطاءاله، بزرگی محمد رضا (۱۴۰۲).، کنفرانس بین المللی تحلیل و تحلیل گری کسب و کار، ۲۵-۲۵ بهمن، تهران، ایران.

۵. مدلی برای رفتارهای فرانقشی کارکنان با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد

هرندی عطاءاله (۱۴۰۲).، هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۱۰-۱۱ بهمن، تهران، ایران.

۶. نقش تعامل و یادگیری سازمانی در مزیت انطباقی سازمان ها با تاکید بر تلاطم و پیچیدگی محیط

هرندی عطاءاله (۱۴۰۲).، هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۱۰-۱۱ بهمن، تهران، ایران.