- شنبه، ۳ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
عطاءاله هرندی
مرتبه علمی : استادیار
مدیر دفتر ارتباط با بازار و اکوسیستم کسب و کار دانشکده مدیریت کسب و کار
رئیس ستاد مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاه تهران
عضو هیات امنا مرکز پژوهشی پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
عضو شورای سیاست گذاری مرکز پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
اتاق : تهران، تقاطع چمران شمال و جلال آل احمد، دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت کسبوکار(ساختمان جنوبی)، بال غربی، نیم طبقه بالا، اتاق ۱۳۰ تلفن: ۶۱۱۱۷۷۳۸-۰۲۱، همراه: ۰۹۱۲۲۸۰۶۸۱۷
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
فایل رزومه :
دانلود
۳
ارجاعات
۱
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۱۷۷
ارجاعات
۷
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
علاقهمندی و اولویتهای پژوهشی
فعالیت های علمی
۱۳۹۳
۱۴۰۴
۳
ارجاعات
۱
h-Index
۳۱
مقاله
۱۸
کنفرانس
۴
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۵۳ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. آیا ادراک متقاضیان شغلی نسلهای مختلف ازآموزش و توسعه، ارتباطات و جوِّ کاری، منجر به قصد درخواست شغلی میشود؟ با بررسی نقش تعدیل گری در دسترس بودن اطالعات در فضای مجازی
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
۲. هیات مدیره دوسوتوان
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
3. Corporate governance in family business firms: a systematic review
Harandi Ataollah
، MirzaeianKhamseh payvand، Golestani Maryam، Sankar sana Shib (2025)., International Journal of Knowledge-Based Development, 14(4), 411-443.
۴. ارائۀ چارچوبی برای به کارگیری شیوه های پایدار تا خلق رضایت مشتری
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۵. استراتژی آینده مشترک ما: جهت گیری برند به برند کارفرمایی پایدار
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۶. بررسی روند مطالعات موجود و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار وبرومینگ : مرور پیشینه ی علمی با استفاده از تحلیل بیبلیومتریک
رفیعانی علی،
هرندی عطاءاله
، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۷. بررسی نظام مند ادبیات خلق ارزش بر مبنای نظریه ذی نفعان در صنعت هتلداری (تحلیل بیبلیومتریک)
ناصری سید قدرت الله،
انصاری منوچهر
،
شاه حسینی محمدعلی
،
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱۰۱-۱۳۱.
۸. چارچوبی برای فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش مشتری
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، سلطانی تاج آبادی مرضیه (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۹. رویکردهای نوین رهبری (نگاهی استراتژیک)
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).
۱۰. تاثیر بداهه پردازی راهبردی بر مزیت رقابتی با حافظه سازمانی
ربیعی مهدی،
هرندی عطاءاله
، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۵(۵۹)، ۲۷۵-۲۹۶.
۱۱. نقش های هیات مدیره در شرایط متلاطم و پیچیده
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی، ۱۸-۱۹ مهر، تهران، ایران.
۱۲. شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب
هرندی عطاءاله
، ابراهیمی علیرضا (۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۳)، ۳۱۱-۳۴۱.
۱۳. مدل ریسک های اتحاد استراتژیک بین المللی: صنعت خشکبار ایران
هرندی عطاءاله
، شمسی حجت (۱۴۰۳).، پژوهش نامه بازرگانی، ۲۸(۱۱۲)، ۴۳-۸۸.
۱۴. مرور نظام مند ارتباطات سه گانه؛ قابلیت های پویا، آینده نگری استراتژیک و یادگیری سازمانی با استفاده از رویکرد بیبلیومتریک
هرندی عطاءاله
، صدری لیلی، محبی علیرضا (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۲)، ۳۳۴-۳۴۸.
۱۵. قواعد ساده (چگونه در جهانی پیچیده رشد کنیم)
هرندی عطاءاله
، افشانی مینو (۱۴۰۳).
۱۶. تبیین نقش توانمندی های شناختی مدیران در جاری سازی استراتژی
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، ۲۲-۲۳ مرداد، تهران، ایران.
17. Ambidextrous leadership: an emphasis on the mediating role of knowledge sharing and knowledge search
Harandi Ataollah
، MirzaeianKhamseh payvand، Sankar sana Shib (2024)., ANNALS OF OPERATIONS RESEARCH, 339(4)(1-33).
۱۸. بودجه بندی کارآمد در دولت مبتنی بر هوش مصنوعی در آینده ایران، سناریو ها، سیاست ها و اقدامات
هرندی عطاءاله
، هادی زاده مرتضی (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهشهای برنامه و توسعه، ۵(۱۷)، ۱۱۵-۱۴۷.
۱۹. مرور نظام مند بر انتخاب شریک استراتژیک در استارت آپ ها ( با رویکرد بیبلیومتریک )
هرندی عطاءاله
، ابوطالب عباس (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۱)، ۲۴۸-۲۶۴.
۱۴۰۲
1. Can Perceived Overqualification Increase Cyberloafing? An Emphasis on the Mediating Role of Emotional Exhaustion
Harandi Ataollah
، Mirzaeian Khamseh Payvand (2024)., Iranian Journal of Management Studies, 17(2), 409-424.
2. Can Cultural Intelligence and Social Capital Improve Strategic Alliances performance? Evidence from Iranian Oil Firms
Harandi Ataollah
، Jazayeri Mahbubeh (2024)., 20th International Management Conference, 20-21 February, Tehran, Iran.
۳. تحلیل عوامل موثر در گزینه یابی رشدهلدینگ ها
هرندی عطاءاله
، فرقانی اکبر، ناصری قدرت اله (۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۱-۲ اسفند، تهران، ایران.
۴. تحلیل رفتار مشتریان در اعتماد به پلتفرم های بانکداری دیجیتال
هرندی عطاءاله
، بزرگی محمد رضا (۱۴۰۲).، کنفرانس بین المللی تحلیل و تحلیل گری کسب و کار، ۲۵-۲۵ بهمن، تهران، ایران.
۵. مدلی برای رفتارهای فرانقشی کارکنان با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۲).، هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۱۰-۱۱ بهمن، تهران، ایران.
۶. نقش تعامل و یادگیری سازمانی در مزیت انطباقی سازمان ها با تاکید بر تلاطم و پیچیدگی محیط
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۲).، هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۱۰-۱۱ بهمن، تهران، ایران.
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله