عطاءاله هرندی

عطاءاله هرندی

مرتبه علمی : استادیار
  • رئیس ستاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه تهران
  • برنامه مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران
  • عضو هیات امنا مرکز پژوهشی پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
  • عضو کمیته علمی ششمین کنفرانس بین المللی استراتژی دانشگاه تهران
  • عضو شورای سیاست گذاری مرکز پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
  • عضو کمیته علمی جایزه(نشان) تجارت پایدار و کسب و کار مسئولانه اتاق تهران
  • نقد علمی مقاله ژرف کافی راهبردی صنعت فولاد کشور
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
فایل رزومه :   دانلود
Scopus
  • ۹ ارجاعات
  • ۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۵/۲۵
Google Scholar
  • ۲۸۷ ارجاعات
  • ۹ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۴/۲۴

فعالیت های علمی
۱۳۹۳۱۴۰۴

  • ۹ارجاعات
  • ۲ h-Index
  • ۴۰ مقاله
  • ۱۹ کنفرانس
  • ۴ کتب
۱۴۰۴
هرندی عطاءاله، حبیب بیگی هانیه (۱۴۰۴).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۶(۶۲)، ۱-۲۴.
هرندی عطاءاله، باقری یاسر (۱۴۰۴).، فصلنامه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار، ۵(۱).

4. Designing a Strategic Corporate Sustainability Management System through ISO Standards Integration

Harandi Ataollah، Pazhang Pedram (2025)., 6th International Conference on Strategy, 24-25 May, Tehran, Iran.
هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۴).، تحقیقات مالی دانشگاه تهران، ۲۷(۲)، ۳۷۵-۴۰۸.

6. Can SMEs improve their innovation through a coopetition strategy? Evidence from Iranian IT SMEs

Ghasemian Farzad، Harandi Ataollah (2025)., Middle East Journal of Management, 12(3), 261-285.
۱۴۰۳
هرندی عطاءاله، کمیجانی غلامرضا (۱۴۰۳).، مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی، ۱۶(۶۴)، ۴۵-۷۴.

۳. هیات مدیره دوسوتوان

هرندی عطاءاله (۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
Harandi Ataollah، MirzaeianKhamseh payvand، Golestani Maryam، Sankar sana Shib (2025)., International Journal of Knowledge-Based Development, 14(4), 411-443.
هرندی عطاءاله، ادهمی فروغ (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های سیاستگذاری و برنامه ریزی انرژی، ۱۰(۳)، ۲۷-۴۹.

۷. ارائۀ چارچوبی برای به کارگیری شیوه های پایدار تا خلق رضایت مشتری

هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.

۸. چارچوبی برای فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش مشتری

هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند، سلطانی تاج آبادی مرضیه (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.

۹. استراتژی آینده مشترک ما: جهت گیری برند به برند کارفرمایی پایدار

هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.

۱۰. بررسی روند مطالعات موجود و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار وبرومینگ : مرور پیشینه ی علمی با استفاده از تحلیل بیبلیومتریک

رفیعانی علی، هرندی عطاءاله، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
ربیعی مهدی، هرندی عطاءاله، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۵(۵۹)، ۲۷۵-۲۹۶.

۱۴. نقش های هیات مدیره در شرایط متلاطم و پیچیده

هرندی عطاءاله (۱۴۰۳).، چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی، ۱۸-۱۹ مهر، تهران، ایران.
هرندی عطاءاله، شمسی حجت (۱۴۰۳).، پژوهش نامه بازرگانی، ۲۸(۱۱۲)، ۴۳-۸۸.