- چهارشنبه، ۲۲ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
عطاءاله هرندی
مرتبه علمی : استادیار
رئیس ستاد مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاه تهران
برنامه مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران
عضو هیات امنا مرکز پژوهشی پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
عضو شورای سیاست گذاری مرکز پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
اتاق : تهران، تقاطع چمران شمال و جلال آل احمد، دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت کسبوکار(ساختمان جنوبی)، بال غربی، نیم طبقه بالا، اتاق ۱۳۰ تلفن: ۶۱۱۱۷۷۳۸-۰۲۱، همراه: ۰۹۱۲۲۸۰۶۸۱۷
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
فایل رزومه :
دانلود
۷
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
۲۸۷
ارجاعات
۸
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۳/۶
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
علاقهمندی و اولویتهای پژوهشی
فعالیت های علمی
۱۳۹۳
۱۴۰۴
۷
ارجاعات
۲
h-Index
۳۵
مقاله
۱۹
کنفرانس
۴
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۵۸ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
1. Designing a Strategic Corporate Sustainability Management System through ISO Standards Integration
Harandi Ataollah
، Pazhang Pedram (2025)., 6th International Conference on Strategy, 24-25 May, Tehran, Iran.
2. Can SMEs improve their innovation through a coopetition strategy? Evidence from Iranian IT SMEs
Ghasemian Farzad،
Harandi Ataollah
(2025)., Middle East Journal of Management, 12(3), 261-285.
۳. بررسی عملکرد صادرات و شناسایی عوامل کلیدی تعیین عملکرد صادراتی بخش تجهیزات پزشکی در حوزه خلیج فارس
هرندی عطاءاله
، دائمی محمد (۱۴۰۴).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۶(۱)، ۲۳۵-۲۵۴.
۱۴۰۳
۱. تحلیل کتاب سنجی چابکی استراتژیک با بهرهگیری از تحلیل هم رخدادی واژگان
هرندی عطاءاله
، محبی علیرضا (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۷(۱)، ۱-۲۲.
۲. طراحی مدل ریسکهای راهبردی در صنعت پتروشیمی در ایران
هرندی عطاءاله
، کمیجانی غلامرضا (۱۴۰۳).، مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی، ۱۶(۶۴)، ۴۵-۷۴.
۳. آیا ادراک متقاضیان شغلی نسلهای مختلف ازآموزش و توسعه، ارتباطات و جوِّ کاری، منجر به قصد درخواست شغلی میشود؟ با بررسی نقش تعدیل گری در دسترس بودن اطالعات در فضای مجازی
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
۴. هیات مدیره دوسوتوان
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
5. Corporate governance in family business firms: a systematic review
Harandi Ataollah
، MirzaeianKhamseh payvand، Golestani Maryam، Sankar sana Shib (2025)., International Journal of Knowledge-Based Development, 14(4), 411-443.
۶. بررسی نظام مند ادبیات خلق ارزش بر مبنای نظریه ذی نفعان در صنعت هتلداری (تحلیل بیبلیومتریک)
ناصری سید قدرت الله،
انصاری منوچهر
،
شاه حسینی محمدعلی
،
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱۰۱-۱۳۱.
۷. استراتژی آینده مشترک ما: جهت گیری برند به برند کارفرمایی پایدار
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۸. بررسی روند مطالعات موجود و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار وبرومینگ : مرور پیشینه ی علمی با استفاده از تحلیل بیبلیومتریک
رفیعانی علی،
هرندی عطاءاله
، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۹. ارائۀ چارچوبی برای به کارگیری شیوه های پایدار تا خلق رضایت مشتری
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۰. چارچوبی برای فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش مشتری
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، سلطانی تاج آبادی مرضیه (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۱. رویکردهای نوین رهبری (نگاهی استراتژیک)
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).
۱۲. تاثیر بداهه پردازی راهبردی بر مزیت رقابتی با حافظه سازمانی
ربیعی مهدی،
هرندی عطاءاله
، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۵(۵۹)، ۲۷۵-۲۹۶.
۱۳. نقش های هیات مدیره در شرایط متلاطم و پیچیده
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی، ۱۸-۱۹ مهر، تهران، ایران.
۱۴. شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب
هرندی عطاءاله
، ابراهیمی علیرضا (۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۳)، ۳۱۱-۳۴۱.
۱۵. مدل ریسک های اتحاد استراتژیک بین المللی: صنعت خشکبار ایران
هرندی عطاءاله
، شمسی حجت (۱۴۰۳).، پژوهش نامه بازرگانی، ۲۸(۱۱۲)، ۴۳-۸۸.
۱۶. مرور نظام مند ارتباطات سه گانه؛ قابلیت های پویا، آینده نگری استراتژیک و یادگیری سازمانی با استفاده از رویکرد بیبلیومتریک
هرندی عطاءاله
، صدری لیلی، محبی علیرضا (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۲)، ۳۳۴-۳۴۸.
۱۷. قواعد ساده (چگونه در جهانی پیچیده رشد کنیم)
هرندی عطاءاله
، افشانی مینو (۱۴۰۳).
۱۸. تبیین نقش توانمندی های شناختی مدیران در جاری سازی استراتژی
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، ۲۲-۲۳ مرداد، تهران، ایران.
19. Ambidextrous leadership: an emphasis on the mediating role of knowledge sharing and knowledge search
Harandi Ataollah
، MirzaeianKhamseh payvand، Sankar sana Shib (2024)., ANNALS OF OPERATIONS RESEARCH, 339(4)(1-33).
۲۰. بودجه بندی کارآمد در دولت مبتنی بر هوش مصنوعی در آینده ایران، سناریو ها، سیاست ها و اقدامات
هرندی عطاءاله
، هادی زاده مرتضی (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهشهای برنامه و توسعه، ۵(۱۷)، ۱۱۵-۱۴۷.
۲۱. مرور نظام مند بر انتخاب شریک استراتژیک در استارت آپ ها ( با رویکرد بیبلیومتریک )
هرندی عطاءاله
، ابوطالب عباس (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۱)، ۲۴۸-۲۶۴.
۱۴۰۲
1. Can Perceived Overqualification Increase Cyberloafing? An Emphasis on the Mediating Role of Emotional Exhaustion
Harandi Ataollah
، Mirzaeian Khamseh Payvand (2024)., Iranian Journal of Management Studies, 17(2), 409-424.
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله