عطاءاله هرندی

عطاءاله هرندی

مرتبه علمی : استادیار
  • رئیس ستاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه تهران
  • برنامه مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران
  • عضو هیات امنا مرکز پژوهشی پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
  • عضو شورای سیاست گذاری مرکز پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
اتاق : تهران، تقاطع چمران شمال و جلال آل احمد، دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت کسب‌وکار(ساختمان جنوبی)، بال غربی، نیم طبقه بالا، اتاق ۱۳۰ تلفن: ۶۱۱۱۷۷۳۸-۰۲۱، همراه: ۰۹۱۲۲۸۰۶۸۱۷
فایل رزومه :   دانلود
Scopus
  • ۷ ارجاعات
  • ۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۳/۱۲
Google Scholar
  • ۲۸۷ ارجاعات
  • ۸ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۳/۶

فعالیت های علمی
۱۳۹۳۱۴۰۴

  • ۷ارجاعات
  • ۲ h-Index
  • ۳۵ مقاله
  • ۱۹ کنفرانس
  • ۴ کتب
۱۴۰۴

1. Designing a Strategic Corporate Sustainability Management System through ISO Standards Integration

Harandi Ataollah، Pazhang Pedram (2025)., 6th International Conference on Strategy, 24-25 May, Tehran, Iran.

2. Can SMEs improve their innovation through a coopetition strategy? Evidence from Iranian IT SMEs

Ghasemian Farzad، Harandi Ataollah (2025)., Middle East Journal of Management, 12(3), 261-285.
۱۴۰۳
هرندی عطاءاله، کمیجانی غلامرضا (۱۴۰۳).، مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی، ۱۶(۶۴)، ۴۵-۷۴.

۴. هیات مدیره دوسوتوان

هرندی عطاءاله (۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
Harandi Ataollah، MirzaeianKhamseh payvand، Golestani Maryam، Sankar sana Shib (2025)., International Journal of Knowledge-Based Development, 14(4), 411-443.

۷. استراتژی آینده مشترک ما: جهت گیری برند به برند کارفرمایی پایدار

هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.

۸. بررسی روند مطالعات موجود و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار وبرومینگ : مرور پیشینه ی علمی با استفاده از تحلیل بیبلیومتریک

رفیعانی علی، هرندی عطاءاله، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.

۹. ارائۀ چارچوبی برای به کارگیری شیوه های پایدار تا خلق رضایت مشتری

هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.

۱۰. چارچوبی برای فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش مشتری

هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند، سلطانی تاج آبادی مرضیه (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
ربیعی مهدی، هرندی عطاءاله، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۵(۵۹)، ۲۷۵-۲۹۶.

۱۳. نقش های هیات مدیره در شرایط متلاطم و پیچیده

هرندی عطاءاله (۱۴۰۳).، چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی، ۱۸-۱۹ مهر، تهران، ایران.
هرندی عطاءاله، شمسی حجت (۱۴۰۳).، پژوهش نامه بازرگانی، ۲۸(۱۱۲)، ۴۳-۸۸.

۱۸. تبیین نقش توانمندی های شناختی مدیران در جاری سازی استراتژی

هرندی عطاءاله، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، ۲۲-۲۳ مرداد، تهران، ایران.
Harandi Ataollah، MirzaeianKhamseh payvand، Sankar sana Shib (2024)., ANNALS OF OPERATIONS RESEARCH, 339(4)(1-33).

۲۰. بودجه بندی کارآمد در دولت مبتنی بر هوش مصنوعی در آینده ایران، سناریو ها، سیاست ها و اقدامات

هرندی عطاءاله، هادی زاده مرتضی (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهشهای برنامه و توسعه، ۵(۱۷)، ۱۱۵-۱۴۷.
هرندی عطاءاله، ابوطالب عباس (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۱)، ۲۴۸-۲۶۴.
۱۴۰۲
Harandi Ataollah، Mirzaeian Khamseh Payvand (2024)., Iranian Journal of Management Studies, 17(2), 409-424.