- شنبه، ۲ شهریور ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
عطاءاله هرندی
مرتبه علمی : استادیار
رئیس ستاد مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاه تهران
برنامه مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران
عضو هیات امنا مرکز پژوهشی پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
عضو کمیته علمی ششمین کنفرانس بین المللی استراتژی دانشگاه تهران
عضو شورای سیاست گذاری مرکز پایداری کسب و کار دانشگاه تهران
عضو کمیته علمی جایزه(نشان) تجارت پایدار و کسب و کار مسئولانه اتاق تهران
نقد علمی مقاله ژرف کافی راهبردی صنعت فولاد کشور
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
فایل رزومه :
دانلود
۹
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
۲۸۷
ارجاعات
۹
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۳
۱۴۰۴
۹
ارجاعات
۲
h-Index
۴۰
مقاله
۱۹
کنفرانس
۴
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۶۳ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
۱. تحلیل و تفسیر نظاممند نوسازی استراتژیک
هرندی عطاءاله
، حبیب بیگی هانیه (۱۴۰۴).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۶(۶۲)، ۱-۲۴.
۲. مرور نظام مند ادبیات راهبرد دوسوتوانی در توسعه اقتصاد دیجیتال
هرندی عطاءاله
، باقری یاسر (۱۴۰۴).، فصلنامه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار، ۵(۱).
۳. بررسی نقش میانجی انعطاف پذیری استراتژیک در رابطه رهبری توزیع شده و نوآوری مدل کسب وکار، با تأکید بر نقش تعدیل کننده پویایی محیط
هرندی عطاءاله
، عسگری آهی فاطمه (۱۴۰۴).، مدیریت فرهنگ سازمانی، ۲۳(۲)، ۲۰۷-۲۲۳.
4. Designing a Strategic Corporate Sustainability Management System through ISO Standards Integration
Harandi Ataollah
، Pazhang Pedram (2025)., 6th International Conference on Strategy, 24-25 May, Tehran, Iran.
۵. مسئولیت اجتماعی شرکتی در کسب وکارهای خانوادگی: با تأکید بر پایداری و رویکردی بیبلیومتریک
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۴).، تحقیقات مالی دانشگاه تهران، ۲۷(۲)، ۳۷۵-۴۰۸.
6. Can SMEs improve their innovation through a coopetition strategy? Evidence from Iranian IT SMEs
Ghasemian Farzad،
Harandi Ataollah
(2025)., Middle East Journal of Management, 12(3), 261-285.
۷. بررسی عملکرد صادرات و شناسایی عوامل کلیدی تعیین عملکرد صادراتی بخش تجهیزات پزشکی در حوزه خلیج فارس
هرندی عطاءاله
، دائمی محمد (۱۴۰۴).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۶(۱)، ۲۳۵-۲۵۴.
۱۴۰۳
۱. تحلیل کتاب سنجی چابکی استراتژیک با بهرهگیری از تحلیل هم رخدادی واژگان
هرندی عطاءاله
، محبی علیرضا (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۷(۱)، ۱-۲۲.
۲. طراحی مدل ریسکهای راهبردی در صنعت پتروشیمی در ایران
هرندی عطاءاله
، کمیجانی غلامرضا (۱۴۰۳).، مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی، ۱۶(۶۴)، ۴۵-۷۴.
۳. هیات مدیره دوسوتوان
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
۴. آیا ادراک متقاضیان شغلی نسلهای مختلف ازآموزش و توسعه، ارتباطات و جوِّ کاری، منجر به قصد درخواست شغلی میشود؟ با بررسی نقش تعدیل گری در دسترس بودن اطالعات در فضای مجازی
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
5. Corporate governance in family business firms: a systematic review
Harandi Ataollah
، MirzaeianKhamseh payvand، Golestani Maryam، Sankar sana Shib (2025)., International Journal of Knowledge-Based Development, 14(4), 411-443.
۶. ارائه الگوی مناسب ریسک های راهبردی در سازمان آب و برق استان خوزستان
هرندی عطاءاله
، ادهمی فروغ (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های سیاستگذاری و برنامه ریزی انرژی، ۱۰(۳)، ۲۷-۴۹.
۷. ارائۀ چارچوبی برای به کارگیری شیوه های پایدار تا خلق رضایت مشتری
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۸. چارچوبی برای فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش مشتری
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، سلطانی تاج آبادی مرضیه (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۹. استراتژی آینده مشترک ما: جهت گیری برند به برند کارفرمایی پایدار
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۰. بررسی روند مطالعات موجود و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار وبرومینگ : مرور پیشینه ی علمی با استفاده از تحلیل بیبلیومتریک
رفیعانی علی،
هرندی عطاءاله
، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۱. بررسی نظام مند ادبیات خلق ارزش بر مبنای نظریه ذی نفعان در صنعت هتلداری (تحلیل بیبلیومتریک)
ناصری سید قدرت الله،
انصاری منوچهر
،
شاه حسینی محمدعلی
،
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱۰۱-۱۳۱.
۱۲. رویکردهای نوین رهبری (نگاهی استراتژیک)
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).
۱۳. تاثیر بداهه پردازی راهبردی بر مزیت رقابتی با حافظه سازمانی
ربیعی مهدی،
هرندی عطاءاله
، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۵(۵۹)، ۲۷۵-۲۹۶.
۱۴. نقش های هیات مدیره در شرایط متلاطم و پیچیده
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی، ۱۸-۱۹ مهر، تهران، ایران.
۱۵. شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب
هرندی عطاءاله
، ابراهیمی علیرضا (۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۳)، ۳۱۱-۳۴۱.
۱۶. مدل ریسک های اتحاد استراتژیک بین المللی: صنعت خشکبار ایران
هرندی عطاءاله
، شمسی حجت (۱۴۰۳).، پژوهش نامه بازرگانی، ۲۸(۱۱۲)، ۴۳-۸۸.
۱۷. مرور نظام مند ارتباطات سه گانه؛ قابلیت های پویا، آینده نگری استراتژیک و یادگیری سازمانی با استفاده از رویکرد بیبلیومتریک
هرندی عطاءاله
، صدری لیلی، محبی علیرضا (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۲)، ۳۳۴-۳۴۸.
۱۸. قواعد ساده (چگونه در جهانی پیچیده رشد کنیم)
هرندی عطاءاله
، افشانی مینو (۱۴۰۳).
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله