- سهشنبه، ۱۳ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
منصوره حاج حسینی
مرتبه علمی : دانشیار
عضو کارگروه تخصصی تولید محتوای آموزشی دانشگاه فرهنگیان
عضو هیئت رئیسه همایش تربیت معلم
عضو کارگروه تخصصی بازنگری برنامه درسی دانشگاهها
عضو هیئت رئیسه پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روانشناسی تربیتی ومشاوره
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۶
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۹
۱۴۰۳
۷۰
مقاله
۲۶
کنفرانس
۲
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۹۸ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. شناسایی عوامل غایت آفرین در تجربۀ زیستۀ تحصیلی مردان نخبۀ ایرانی: یک مطالعۀ کیفی
تقی زاده محمدرضا،
حاج حسینی منصوره
،
حجازی موغاری الهه
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۵(۴)، ۱۸۱-۱۹۸.
۲. واکاوی تجربۀ دورۀ نوجوانی در ساخت هویت دینی دختران
نایبی استانه ساره،
حاج حسینی منصوره
، چراغ ملایی لیلا (۱۴۰۳).، روان شناسی فرهنگی، ۸(۱).
۳. اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان
اسماعیلی کریزی فاطمه،
حاج حسینی منصوره
(۱۴۰۳).، دو فصلنامه راهبردهای شناختی در یادگیری، ۱۲(۲۲).
۴. روانسنجی مقیاس مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی دانش آموزان در حوزة تربیت بدنی
بهرام نژاد معظمه،
حاج حسینی منصوره
، امیریان خدیجه (۱۴۰۳).، رشد و یادگیری حرکتی ورزشی، ۱۶(۲).
۵. بررسی شاخص های روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس تنظیم انگیزشی (RMS) در بین دانشجویان
کرمی سمیرا،
حاج حسینی منصوره
، ابراهیم معصومه (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱(۱۵).
۱۴۰۲
۱. تدوین بسته آموزشی حل مسأله مبتنی بر روان شناسی مثبت نگر و بررسی اثربخشی آن بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان با درماندگی آموخته شده
طالقانی زهرا،
نقش زهرا
،
حاج حسینی منصوره
، کبیری مسعود (۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی، ۱۸(۷۲).
۲. تدوین بسته آموزشی معنویت محور و ارزیابی اثربخشی آن بر بهزیستی وجودی و اجتماعی جوانان
نوری یاسر،
حاج حسینی منصوره
(۱۴۰۲).، معنویت پژوهی اسلامی، ۲/۱(۲).
۳. اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر تاب آوری تحصیلی و اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان دارای آسیب بینایی
محمدیان مجید،
حاج حسینی منصوره
(۱۴۰۲).، نشریه توانمندسازی کودکان استثنایی، ۱۴/۴(۴۵).
۴. اثربخشی مشاوره گروه ی مبتنی بر واقعیت درمانی بر تاب آوری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دارای آسیب بینایی
محمدی مجید،
حاج حسینی منصوره
،
کشاورزافشار حسین
(۱۴۰۲).، رویش روانشناسی، ۱۰/۱۲(۹۱).
۵. رابطه ی ادراک از صلاحیت حرفه ای معلمان و خود راهبری یادگیری شاگردان:نقش واسطه ای انگیزه پیشرفت
حاج حسینی منصوره
، نافعی حلیمه (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات روان شناختی، ۲۰/۵۱(۱۰,۲۲۱۱۱/JEPS.۲۰۲۴.۲۹۶۳۳.۳۶۵۲).
6. A Phenomenological Study of Identification Process in Male patients of a Referral Center with Abnormal Sexual Orientations (Homosexual) and Their Challenges
Jebeli Seyed jalil،
Madani Yaser
، Ahmadi Sedighe (2023)., Men's Health Journal, 1(7).
۷. تجربه تحصیلی در مدرسه و امید در دانش آموزان تحت سرپرستی بهزیستی: یک مطالعه کیفی
عمادی زاده مینا،
حاج حسینی منصوره
(۱۴۰۲).، پژوهشنامه مددکاری اجتماعی، ۱۲(۳).
۸. ویژگی های روان سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان
امیریان خدیجه،
حاج حسینی منصوره
، نظامی مینا، ابراهیمی سیمین (۱۴۰۲).، فصلنامه اندازه گیری تربیتی، ۱۴(۵۳).
۹. چالش ها و فرایند ساخت هویت همسری در ازدواج زودهنگام: یک مطالعه داده بنیاد
ستاری سفیدان کاظم،
حاج حسینی منصوره
،
حجازی موغاری الهه
، روشنفکر پیام (۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی، ۱۸(۷۰).
۱۰. پدیدارشناسی اخلاق محوری در دانشگاه: تسهیل گرها و موانع
خدایاری فرد محمد
،
صالحی کیوان
، شهابی روح الله، آذربایجانی مسعود،
آسایش محمدحسن
،
ابیلی خدایار
،
افروز غلامعلی
،
باقری نوعپرست خسرو
،
پورحسین رضا
،
حجازی موغاری الهه
،
حاج حسینی منصوره
،
دهقانی مرضیه
،
سجادی اناری سیدسعید
،
شکوهی یکتا محسن
، قراملکی احد فرامرز،
غباری بناب باقر
،
نقش زهرا
،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۴۰۲).، پژوهش نامه اخلاق، ۱۶(۶۰).
۱۱. همایندی ادراک دانش آ موز ان دربار ۀ نقش متوازن خانواده و مدرسه در تربیت دینی : پژوهشی پدیدارشناختی
شاکری صفت فاطمه،
حاج حسینی منصوره
،
خدایاری فرد محمد
(۱۴۰۲).، علوم تربیتی از دیدگاه اسلام، ۱۱(۲۰).
12. COVID-19 and Parent-Child Interactions: Children’s Educational Opportunities and Parental Challenges During the COVID-19 Pandemic
shahali arefeh، قربان جهرمی رضا (2023)., The Journal of the Korean Academy of Child and Adolescent Psychiatry, 34(2), 133-140.
۱۴۰۱
1. Construction of Meta-Thinking Educational Program Based on Mental-Brain Simulation (MTMBS) and Evaluating its Effectiveness on Executive Functions, Emotion Regulation, and Impulsivity in Children With ADHD: A Resting-State Functional MRI Study
mahdavi abed،
Gholamali Lavasani Masoud
،
Hejazi Moughari elaheh
، Haji kazem nili Mohmaamad hossein، Bagheri davisaraei Yamin،
Vahabie Abdol-hossein
(2023)., Journal of Attention Disorders, 27(11), 108705472311554.
۲. تجرد زیستی در دختران مجرد: مطالعه پدیدارشناختی چالش ها و راهبردها
دهقان حصار مهناز،
حاج حسینی منصوره
،
غلامعلی لواسانی مسعود
،
حجازی موغاری الهه
(۱۴۰۱).، رویش روانشناسی، ۱۱(۱۲).
۳. الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی بر اساس راهبردهای یادگیری و سبک های یادگیری با نقش واسطه ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان
ایرانمنش رضا،
حاج حسینی منصوره
،
نصرتی فاطمه
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۱).، رویش روانشناسی، ۱۱(۱۱).
۴. مداخلات تربیتی مبتنی بر تفکر
حاج حسینی منصوره
(۱۴۰۱).، پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی، ۱۴-۱۵ تیر، تهران، ایران.
۵. تحلیل تکالیف کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم از منظر توجه به مولفه های درگیری تحصیلی
گلرخی فاطمه،
حاج حسینی منصوره
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۷/۲(۶۵).
۶. اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خودآگاهی انتقادی بر سرزندگی تحصیلی و سبک های اسناد دانش آموزان
اشرفی نیا فریبا،
حاج حسینی منصوره
،
شاهمرادی سمیه
(۱۴۰۱).، دو فصلنامه راهبردهای شناختی در یادگیری، ۱۸/۱۰(J.PSYCHOGY-۲۱۰۸-۲۳۵۸ (R۲)).
۷. الگوی سواد یادگیری مادام العمر و نیازهای روان شناختی: نقش میانجی سرمایه های روان شناختی
نظامی مینا،
حاج حسینی منصوره
، صدری مهدیه، اکبری مطهره (۱۴۰۱).، پژوهشهای کاربردی روانشناختی، ۱۳/۱(۱۰,۲۲۰۵۹/JAPR.۲۰۲۲.۳۳۳۴۸۴.۶۴۴۰۶۹).
۸. اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
معصوم زاده سمیرا،
حاج حسینی منصوره
،
غلامعلی لواسانی مسعود
(۱۴۰۱).، مجله روانشناسی مدرسه، ۱۱/۱(۱۰,۲۲۰۹۸/JSP.۲۰۲۲.۱۵۶۷).
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله