پروفایل

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

B.S ، استانبول ، مدیریت صنعتی

۱۳۵۲ ← ۱۳۵۶

B.S ، استانبول ، مدیریت

۱۳۴۹ ← ۱۳۵۳

کارشناسی ، استانبول ، مدیریت

۱۳۴۸ ← ۱۳۵۲

کلمات کلیدی


Chart
ساختار سازمانیشرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایرانتعهدمسئولیت اجتماعی شرکتمدیریت دانشتوانمندی منابع انسانیهوشمدیریت ارتباط با مشتریتجارت الکترونیکهوش هیجانیبازاریابی درونیفرهنگ سازمانیتبلیغات حضوریمدیریت انبارآموزش نامناسب کارکنانسبک رهبریدرگیرشدنبازاریابی خدماتارزیابی درونیahp فازیتعهد مدیران ارشدماژول¬های مدیریت شهریعدالت توزیعیمدیریت کیفیت فراگیرانبارداری به روش اولین صادره از اولین واردهحاکمیت شرکتخدمات درمانیمدیریت مالیسیستم اطلاعات حسابداریبهینه کاویعدم تمرکزتفکر استراتژیکتوانمندسازیبازار بکردانشمدیریت بر تعارضصنعت اسباب بازیمنابع انسانیمسئولیت پذیری اخلاقی شرکتقضاوتکیفیت دریافتیقیمت پرداختینوآورپذیریسهم از مشتریانرهبریمسئولیتدستگاه خودپرداز بانکیمسئولیت پذیری بشر دوستانه شرکتابزار های بانکی و بانک سپهنظام حاکمیت بالینیرضایت مشتریانارزش وجه نقدملاکقیمت سهاممسئولیت پذیری اقتصادی شرکتاثر بخشینمایشگاهکسب و کار سنتیمالکیت نهادیمحافظه¬کاریحسابداری صنعتیتوانمندسازی سازمانیاستراتژیشاخص های حاکمیت بالینیاستراتژی سازمانیسالنهاغرفه هاحسابداری مالیهنجار ذهنیتشخیص فرصتعملکرد سازمانیسازمانهای چند وظیفه ایعدالت سازمانیمدیریت سودکیفیت سودبانکداری الکترونیکشرکت های بیمه دولتی شهر تهرانمحرک (عامل موجد)هزینهعامل فعالیت سازدانش علمیبازارهای صادراتینقاط مرجع استراتژیکایزو ۹۰۰۱شرکتهای کوچک و متوسطشایستگی محوریاستراتژی ساختاریعدالت مراوده ایtopsisرفتار شهروندی سازمانیپروژه¬های عمرانینسبت قیمت بر سودعملکرد:مدیریت دانشسود هر سهمصنعت بانکداریمدیریت بر مبنای فعالیتنگهداشت وجه نقدمدل سرآمدی کسب و کاررضایت مصرف کنندهپذرش فناوریرضایت مشتریسرویس دهی و خدماتعوامل بحرانی حیاتی موفقیتگرایشات استراتژیکمراکز تجاریمحافظه¬کاری شرطی و محافظه کاری غیرشرطیمقاومت کارکنانتفکرمشتری گراییبیمارستان شهید مدنی تبریزشاخصکسب و کار الکترونیکیکم بها انگاشتن هدف از دریافت گواهیهزینه یابی برمبنای فعالیت (abc)مسؤولیت پذیری اجتماعیمنطقه آزاد ارسسود تقسیمیعملکرد محیطیسیاست سودآوری بانکتحول سازمانیکنترل رفتاری درک شدهشناسایی فرصتارتباطاتابعاد اثربخشیتمایل به خرید مصرف کننده؛? چربی فرآورده شیر؛?تنوع ترکیبی مواد غذایی فرآورده شیر ؛?تبلیغات صادقانه فرآورده شیریادگیری: سیستم حسابداری سنجش مسئولیتبانک کشاورزیریسکفعالیت: استانداردمعیارمسئولیت پذیری قانونی شرکتفرصت های برابرظرفیت نوآوریریسک پروژهکیفیت ارتباط با مشتریاننگرشسیستم های برنامه ریزی منابع سازمان ؛کاربر نهایی؛محصول erp ؛ رضایت کاربرابعاد یکپارچگیکلید واژهها : اعتمادکارآفرینیسیستم اطلاعات مدیریتعدالت رویه ایتعالی سازمانیتبلیغات ؛ تبلیغات تلویزیونی؛ اثر بخشی تبلیغات ؛ بهینه سازی ؛ شرکت ملی گاز ایرانارتباط با مشتریHighcharts.com
End of interactive chart.