- سهشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
مهدی دهمرده
مرتبه علمی : دانشیار
معاون توسعه مدیریت و منابع مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی
مدیر گروه زبان و ادبیات انگلیسی (پردیس کیش)
عضو شورای راهبری پروژه تولید منابع بومی آموزش زبان انگلیسی (Eight)
عضو خوشه علمی علوم انسانی در کمیسیون تخصصی مشورتی پردیسهای خودگردان دانشگاه
عضو شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی
مدیر گروه زبان و ادبیات انگلیسی (پردیس کیش)
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۹۰۹۳
پست الکترونیکی
وب سایت
http://dahmardeh.com/dahmardeh-mahdi/
رزومه
دانلود
۴۳
ارجاعات
۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
۳۸۵
ارجاعات
۱۰
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۸
۱۴۰۴
۴۳
ارجاعات
۳
h-Index
۲۳
مقاله
۱۳
کنفرانس
۹
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۴۵ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
1. A comparative study of gender representation in EFL coursebooks in the Middle East
Dahmardeh Mahdi
، Mohammed Hasan Aveen، Muhammadi Poune، Al-Rashdi Fathiya (2025)., Journal for Multicultural Education, 19(1), 108-120.
2. Cultural representation in English language textbooks: A comparative study of local and international editions
Dahmardeh Mahdi
، Mahdikhani Abolfazl (2025)., International Journal of Language Studies, 19(1), 53-76.
3. Identity and the Iranian English Language Coursebooks
Dahmardeh Mahdi
(2024)., International Conference on Gender Studies "Que(e)rying Gender", 8 September, London, England.
4. Home Cultural Attachment among Iranian Undergraduates of Foreign Languages
Dahmardeh Mahdi
، Hejazian Fateme (2024)., International Journal ofSociety, Culture and Language, 13(1).
۱۴۰۲
1. Research on English Language Teaching and Learning in the Middle East and North Africa
Dahmardeh Mahdi
، Nunan David (2024).
2. Intercultural Competence and Gender Representation
Dahmardeh Mahdi
(2023)., The 21st AsiaTEFL International Conference, 17-20 August, South Korea.
۳. بررسی شایستگی میان فرهنگی و جنسیت در کتاب های درسی آموزش زبان انگلیسی ایران
دهمرده مهدی
، محمدی پونه (۱۴۰۲).، نشریه پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی، ۱۳(۲)، ۱۹۳-۲۱۴.
۱۴۰۱
۱. تجارب، برنامه ها و رموز موفقیت دانشگاه های پیشرو جهان: دانشگاه آکسفورد
دهمرده مهدی
، زارع بهتاش اسماعیل (۱۴۰۱).
2. The Role of Culture in Teaching Foreign Languages
Dahmardeh Mahdi
(2022)., The Communication of Culture in Language and Literature, 14 November, Erbil, Iraq.
۳. نقش پیشینه فرهنگی آموزشی در تمایل به برقراری ارتباط در کلاس های برخط زبان فارسی در کره با تکیه بر نظریه سیستم های پویای پیچیده
دهمرده مهدی
،
اقتصاد سوده
(۱۴۰۱).، نشریه پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی، ۱۲(۲).
4. Why is Culture So Important?
Dahmardeh Mahdi
(2022)., «THE SCIENTIFIC HERITAGE OF AKHMET BAITURSYNULY AND THE INTELLECTUAL CONTINUITY OF NEW KAZAKHSTAN, 5-6 September, Kazakhstan.
5. Gender and Coursebooks
Dahmardeh Mahdi
(2022)., International Conference on Gender Studies: “Que(e)rying Gender”, 3-4 September, London, United Kingdom.
۱۴۰۰
1. Glocal English 3: Developing Effective English Reading Comprehension
Dahmardeh Mahdi
، Safari Mahmoud، Baqerzadeh Hosseini S Mohammad، Jalili Ahmad Reza، Shahidipour Vahid (2021).
2. An analysis of the representation of cultural content in English coursebooks
Dahmardeh Mahdi
، Kim Sung-Do (2021)., Journal of Applied Research in Higher Education, 13(14).
۱۳۹۹
1. Cultural Competence: Interculture, Transculture, and Metaculture
Dahmardeh Mahdi
، Kim Sung-Do (2020)., Episteme-A Journal of Individual and Social Epistemology, 23(2), 156-179.
2. Gender representation in Iranian English language coursebooks: Is sexism still alive?
Dahmardeh Mahdi
، Kim Sung-Do (2020)., English Today, 36(1), 12-22.
۱۳۹۷
1. English for Art and Design
Dahmardeh Mahdi
(2019).
2. Glocal English 2: Developing Effective English Reading Comprehension
Dahmardeh Mahdi
، Safari Mahmood، Baqerzadeh Hosseini S Mohammad، Jalili Ahmad Reza، Shahidipour Vahid، Imaniragheb Abolfazl (2018).
۱۳۹۶
۱. تبعات اجتماعی فرهنگی آموزش زبان انگلیسی: آسیب شناسی و ارائة مدل چهار وجهی
رضاییان مهشید، قهاری شیما،
دهمرده مهدی
(۱۳۹۶).، مطالعات زبان و ترجمه دانشگاه فردوسی مشهد، ۵۰(۴)، ۱۶۹-۱۹۲.
2. What Shall We Talk about in Farsi? Content of Everyday Conversations in Iran
Dahmardeh Mahdi
، Dunbar Robin (2017)., HUMAN NATURE-AN INTERDISCIPLINARY BIOSOCIAL PERSPECTIVE, 28(4), 423–433.
3. Glocal English 1: Developing Effective English Reading Comprehension
Dahmardeh Mahdi
، Jalili Ahmad Reza، Safarzadeh Muhammad Meisam، Vaezi Muhammad Nasser، منفرد عباس (2017).
4. A diachronic analysis of the cultural aspect of local English coursebooks
Dahmardeh Mahdi
، Parsazadeh Abbas، Parsazadeh Hossein (2017)., Journal of Pedagogic Development, 7(2), 57-72.
5. Cultural Elements within the Iranian Coursebooks since the Beginning
Dahmardeh Mahdi
، Parsazadeh Hossein، Parsazadeh Abbas (2017)., 18th AILA World Congress of Applied Linguistics, 23-28 July, Rio de Janeiro, Brazil.
۱۳۹۵
1. The Role of Language and Historical Development of the Evolution of Foreign Languages in Persia
Dahmardeh Mahdi
، Nemati Limaee Amir (2017)., Interdisciplinary Studies in the Humanities, 9(1), 75-98.
2. Culture, Language and Applied Linguistics: Language Teaching and Cultural Awareness
Dahmardeh Mahdi
(2016)., The Third European Conference on Cultural Studies 2016 (ECCS2016), 11-14 July, United Kingdom.
۱
۲
»
×
فایل مقاله