هستی چیت سازان

هستی چیت سازان

مرتبه علمی : استادیار
دانشکده کارآفرینی
Scopus
  • ۱۸۷ ارجاعات
  • ۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۱۲
Google Scholar
  • ۴۵۴ ارجاعات
  • ۹ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۱۶

فعالیت های علمی
۱۳۸۹۱۴۰۱

  • ۱۸۷ارجاعات
  • ۵ h-Index
  • ۲۶ مقاله
  • ۷ کنفرانس
  • ۷ کتب
۱۴۰۱
۱۴۰۰

۲. فهم شناختی کارآفرینان از موانع تأمین مالی با رویکرد شبکه خزانه (موردمطالعه: کسب وکارهای نوپای حوزه IT)

چیت سازان هستی، باقری افسانه، یارعلی محمد (۱۴۰۰).، دومین کنفرانس دیده بانی کسب و کار ایران ۱۴۰۱، ۲-۶ بهمن، تهران، ایران.

۳. شناسایی چالش های مالی استارت آپ های بیمه ای و استراتژی های رویارویی با آنها

چیت سازان هستی، عظیمی زهرا، باقری افسانه (۱۴۰۰).، دومین کنفرانس دیده بانی کسب و کار ایران ۱۴۰۱، ۲-۶ بهمن، تهران، ایران.
۱۳۹۹
Bagheri Afsaneh، Chitsazan Hasti، kolji sara (2020)., International Journal of Hospitality Management, 88(88), 102517.
۱۳۹۸

2. Factors affecting crowdfunding success: A systematic analysis of the empirical studies

Chitsazan Hasti، Bagheri Afsaneh (2019)., IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTATIONAL INTELLIGENCE AND KNOWLEDGE ECONOMY (ICCIKE'2019), 11-12 December, Dubai, United Arab Emirates (UAE).

5. Crowdfunding motivations: A focus on donors' perspectives

Bagheri Afsaneh، Chitsazan Hasti، Ebrahimi Ashkan (2019)., TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, 146(146), 218-232.
۱۳۹۷

3. Signaling viability and commitment through Entrepreneurial marketing to secure business angel funding

Ahmadi Kafeshani Abdolah، Rezvani Mehran، Chitsazan Hasti، Mohammadkazemi Reza (2018)., 4th international conference on entrepreneurship (ICE2018), 4-5 September, Tehran, Iran.
Shojaee Saeed، Motevaseli Mahmoud، Bitaab Ali، Chitsazan Hasti، Mohammadi Elyasi Ghanbar (2018)., Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, 10(3), 409-427.

5. The Art of Fundraising From Business Angels Based on Entrepreneurial Marketing: A New Insight

Ahmadi Kafeshani Abdollah، Rezvani Mehran، Chitsazan Hasti، Mohammadkazemi Reza (2018)., International Journal of Entrepreneurship, 22(3), 1-10.
۱۳۹۶
۱۳۹۵

۱. تأمین مالی جمعی به عنوان ابزار بازاریابی دیجیتال: نقش پلتفرم در موفقیت کمپین

چیت سازان هستی (۱۳۹۵).، دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات، ۳-۴ اسفند، تهران، ایران.