- یکشنبه، ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
سید آیت حسینی
مرتبه علمی : استادیار
مدیر گروه زبانها و ادبیات آسیای شرقی دانشگاه تهران
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۹۱۳۱
اتاق : ۲۴۴
پست الکترونیکی
وب سایت
https://rtis.ut.ac.ir/cv/ayathosseini/
رزومه
دانلود
فایل رزومه :
دانلود
۲
ارجاعات
۱
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
۴۸
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۲۱
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۲۱ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
اثرات مخرب تماشای انیمه بر یادگیری زبان ژاپنی در گفتار زبان آموزان
ملیکا عبدی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۳) ،
فرزانه مرادی
،
سید آیت حسینی
بررسی تاثیر سن بر یادگیری زبان ژاپنی زبان آموزان فارسی زبان -با محوریت یادگیری دستور زبان-
رومینا کرمانیان (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۳) ،
فرزانه مرادی
،
سید آیت حسینی
بررسی ارتباط توانایی تشخیص و تولید تکیه زیروبمی زبان ژاپنی با پیشرفت سطح آموزش زبان ژاپنی -با محوریت فارسی زبانان ژاپنی آموز -
فاطمه دخیلی بادی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
سید آیت حسینی
،
سهراب آذرپرند
زبان دوم
آموزش زبان ژاپنی
second language
بررسی تفاوت های یادگیری زبان ژاپنی بین کارگران ایرانی در ژاپن و دانشجویان زبان ژاپنی در دانشگاه تهران -از دیدگاه زبان شناسی اجتماعی-
مازیار شیری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
فرزانه مرادی
،
سید آیت حسینی
بررسی تاثیر به کارگیری داستان کوتاه بر یادگیری زبان ژاپنی _ با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح مقدماتی و متوسط زبان ژاپنی _
رضا قهری جعفربائی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۱۰) ،
سید آیت حسینی
،
فرزانه مرادی
ایرانشناسی در ژاپن: تاریخ شفاهی و تحلیل ایرانشناسی
رینتارو تاکه اوچی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۴/۲۳) ،
علی شهیدی
،
سید آیت حسینی
بررسی تفاوت ها و تنگناهای کاربرد حروف ربط بیان کننده ی رابطه ی علت و معلول kara،node،mono dakara و (tame(ni در آموزش زبان ژاپنی به زبان آموزان ایرانی دانشگاه تهران
دیبا وفاداری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۹) ،
سید آیت حسینی
،
سهراب آذرپرند
آموزش زبان ژاپنی
«بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی معلم و میزان یادگیری زبان خارجی-با تمرکز بر زبان آموزان ژاپنی در ایران»
عبدالرضا ایین پور (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۳/۳) ،
سید آیت حسینی
،
سهراب آذرپرند
بررسی استفاده آکادمیک از سرویس شبکه های اجتماعی در روند یادگیری و آموزش زبان ژاپنی برای زبان آموزان در ایران
غزال حسین ابادی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۳) ،
علیرضا رضائی
،
سید آیت حسینی
بررسی کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در گروه زبان و ادبیات ژاپنی دانشگاه تهران از آغاز تا کنون-با محوریت تجزیه و تحلیل کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در دانشگاه تهران و پیشنهاد شیوه های آموزش جدید و موثر-
فرهاد قارلقی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۵/۸) ،
سید آیت حسینی
،
سهراب آذرپرند
non
کاتاکانا
کانجی
کشورهای حوزه غیر کانجی
کشورهای حوزه کانجی
هیراگانا
hiragana
kanji
kanji countries
katakana
۱
۲
۳
»
×
خلاصه پایان نامه