مهدی اشکانی

مهدی اشکانی

مرتبه علمی : استادیار
دانشکده کارآفرینی
Google Scholar
  • 153 ارجاعات
  • 4 h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
نمایش 17 نتیجه
از 1
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
بازاریابی و برندسازی کارآفرینانه 6601008 2 03 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم اول 1404
بازاریابی و تحقیقات بازار 1502127 2 01 هرهفته (15:00 - 17:00) - ترم اول 1404
بازاریابی و تحقیقات بازار 6601230 2 01 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم اول 1404
بازاریابی و تحقیقات بازار 6601230 2 72 هرهفته (13:00 - 15:00) - ترم اول 1404
بازاریابی و تحقیقات بازار 1502127 2 02 هرهفته (17:00 - 19:00) - ترم اول 1404
بازاریابی در کسب و کارهای کوچک 1578009 2 01 هرهفته (13:00 - 15:00) - ترم اول 1404
مبانی و راهبردهای نوآوری 1578083 2 01 هرهفته (17:00 - 19:00) - ترم اول 1404
بازاریابی و برندسازی کارآفرینانه 6601008 2 02 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم دوم 1403
نوآوری،طراحی و تجاری سازی محصول جدید 6604003 2 70 هرهفته (17:00 - 19:00) - ترم دوم 1403
استراتژی و نوآوری 6601012 2 05 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم دوم 1403
بین المللی سازی کسب و کار دیجیتال 1578076 2 01 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم اول 1403
بازاریابی و تحقیقات بازار 6601230 2 74 هرهفته (17:00 - 19:00) - ترم اول 1403
بازاریابی و تحقیقات بازار 1502127 2 01 هرهفته (17:00 - 19:00) - ترم اول 1403
بازاریابی و تحقیقات بازار 6601230 2 01 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم اول 1403
بازاریابی و تحقیقات بازار 6601230 2 02 هرهفته (17:00 - 19:00) - ترم اول 1403
بازاریابی و تحقیقات بازار 6601230 2 03 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم اول 1403
بازاریابی و برندسازی کارآفرینانه 6601008 2 07 هرهفته (17:00 - 19:00) - ترم دوم 1402
نمایش 17 نتیجه
از 1