نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
مبانی مدیریت رسانه 1507301 2 06 هرهفته (10:00 - 12:00) - ترم اول 1404
مدیریت تبلیغات و برند 1002490 2 01 هرهفته (15:00 - 17:00) - ترم دوم 1403
مدیریت استراتژیک رسانه 4303071 2 01 هرهفته (10:00 - 12:00) - ترم دوم 1403
نظریه های مدیریت تبلیغات 1008885 2 01 هرهفته (17:00 - 19:00) - ترم دوم 1403
ارتباطات کسب و کار 1584006 2 05 هرهفته (12:00 - 14:00) - ترم اول 1403
نظریه های سازمان و مدیریت 1502911 2 05 هرهفته (12:00 - 14:00) - ترم اول 1403
مدیریت استراتژیک رسانه 1002108 2 01 هرهفته (16:00 - 18:00) - ترم اول 1403
نمایش 7 نتیجه
از 1