امین عطاری عضو هیئت علمی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران است. وی دکترای خود را در رشته بازاریابی از دانشگاه کانزاس آمریکا دریافت کرد و سپس به عنوان عضو هیئت علمی در نئوما فرانسه مشغول به فعالیت شد. زمینههای تحقیقاتی ایشان بازاریابی، رفتار مصرفکننده، و مدیریت برند هستند. مقالات وی در مجلات بینالمللی JBR، JBDM، JCA، و JSM به چاپ رسیدهاند و در مهمترین کنفرانسهای بازاریابی، مانند AMA، ACR، و EMAC ارائه شدهاند.
علائق تدریس دکتر امین عطاری شامل مدیریت بازاریابی، مدیریت برند، و تحقیقات بازاریابی هستند. هم چنین تجربه بیش از ده سال تدریس در دانشگاههای برتر سه کشور ایران، آمریکا، و فرانسه، و فعالیت حرفهی در شرکتهای بینالمللی (مانند سولیکو کاله و گروه پوراتوس) در کارنامه ایشان وجود دارند. اصلیترین حوزههای مشاوره به صنعت ایشان شامل تدوین و اجرای استراتژیهای بازاریابی و برندینگ هستند.