امین عطاری

امین عطاری

مرتبه علمی : استادیار
  • عضو شورای اجرایی اداره کل مهارت دانشگاه تهران
  • مدیر میز مسئولیت اجتماعی اساتید در ستاد مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران (سمات)
دانشکدگان مدیریت
بازاریابی و توسعه بازار
اتاق : دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت کسب و کار، بال غربی، نیم طبقه بالا، اتاق ۱۲۸
Scopus
  • ۱۱ ارجاعات
  • ۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۲۷
Google Scholar
  • ۱۷ ارجاعات
  • ۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۷

پروفایل

امین عطاری عضو هیئت علمی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران است. وی دکترای خود را در رشته بازاریابی از دانشگاه کانزاس آمریکا دریافت کرد و سپس به عنوان عضو هیئت علمی در نئوما فرانسه مشغول به فعالیت شد. زمینه‌های تحقیقاتی ایشان بازاریابی، رفتار مصرف‌کننده، و مدیریت برند هستند. مقالات وی در مجلات بین‌المللی JBR، JBDM، JCA، و JSM به چاپ رسیده‌اند و در مهم‌ترین کنفرانس‌های بازاریابی، مانند AMA، ACR، و EMAC ارائه شده‌اند.

علائق تدریس دکتر امین عطاری شامل مدیریت بازاریابی، مدیریت برند، و تحقیقات بازاریابی هستند. هم چنین تجربه بیش از ده سال تدریس در دانشگاه‌های برتر سه کشور ایران، آمریکا، و فرانسه، و فعالیت حرفه‌ی در شرکت‌های بین‌المللی (مانند سولیکو کاله و گروه پوراتوس) در کارنامه ایشان وجود دارند. اصلی‌ترین حوزه‌های مشاوره به صنعت ایشان شامل تدوین و اجرای استراتژی‌های بازاریابی و برندینگ هستند.

 

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

P.H.D ، دانشگاه کانزاس آمریکا ، بازاریابی

۱۳۹۲ ← ۱۳۹۷

M.S ، دانشگاه تهران ، مدیریت MBA

۱۳۸۵ ← ۱۳۸۸

کارشناسی ، دانشگاه صنعتی اصفهان ، مهندسی صنایع

۱۳۸۱ ← ۱۳۸۵

کلمات کلیدی


Chart
همکاری دانشگاه و صنعتمشروعیت علمیiranian consumer marketقصد خریدنوآوریتوسعه ی محصولات جدیدcommercialization of knowledgeتوسعه محصولات فناورانهmarketing innovationمزیت رقابتیصنعت برقارزش ویژه برندpower industrynew product developmentcompetitive advantageعملکرد بازارجذابیت درک شده محصولbased productsinnovationindustry collaborationpurchase intentionuniversityتجاری سازی دانشbrand equityperceived product attractivenessscientific legitimacydevelopment of technologyنوآوری بازاریابیبازار مصرف کنندگان ایرانیmarket performanceconsumer behaviorشیوه توصیفی_تحلیلیb) agricultural marketingearly cart reminder (ecr) adsافغانستانcustomer loyaltyتوسعه ی محصولات جدیدspss۲۵checkout completion ratescheduled discountstimecustomer engagementرفتار مصرف کنندهتجربه کاربری وب سایتdigital advertisingd) visual elementsc) packagingب) بازاریابی کشاورزیgenerative aiafghanistananalytical descriptive methodiranian carpetshopping cart abandonmentاستراتژی های بازاریابیartificial intelligencedigital marketingرفتار مشتریانwebsite user experience (ux)تخفیف های زمان بندی شدههوش مصنوعی مولدوفاداری مشترینمونه گیری تصادفیتعامل مشتریج) عناصر بصریتجارت الکترونیکearly cart reminderنرخ تکمیل خریدهوش مصنوعید) عناصر اطلاعاتیقالی ایرانیبازاریابی دیجیتالmarketing strategya) consumer perceptionتبلیغات یادآوری اولیه سبد خریدتبلیغات دیجیتالیت) بسته بندیتبلیغات ecrرهایی سبد خریدe) informationl elementselectronic commerceالف) ادراک مصرف کنندهrandom samplingHighcharts.com
End of interactive chart.