امین عطاری عضو هیئت علمی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران است. وی دکترای خود را در رشته بازاریابی از دانشگاه کانزاس آمریکا دریافت کرد و سپس به عنوان عضو هیئت علمی در نئوما فرانسه مشغول به فعالیت شد. زمینه های تحقیقاتی ایشان بازاریابی، رفتار مصرف کننده، و مدیریت برند هستند. مقالات وی در مجلات بین المللی JBR، JBDM، و JSM به چاپ رسیده اند و در مهم ترین کنفرانس های بازاریابی، مانند AMA، ACR، و EMAC ارائه شده اند.
علائق تدریس دکتر امین عطاری شامل مدیریت بازاریابی، مدیریت برند، و تحقیقات بازاریابی هستند. هم چنین تجربه بیش از ده سال تدریس در دانشگاه های برتر سه کشور ایران، آمریکا، و فرانسه، و فعالیت حرفه ای در شرکت های بین المللی (مانند سولیکو کاله و گروه پوراتوس) در کارنامه ایشان وجود دارند. اصلی ترین حوزه های مشاوره به صنعت ایشان شامل تدوین و اجرای استراتژی های بازاریابی و برندینگ هستند.