- جمعه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
امیرسعیدمشهوربه محمد محمودی
مرتبه علمی : دانشیار
عضو کمیته شورای جذب دانشکده معماری
دانشکدگان هنر های زیبا / دانشکده معماری
معماری
اتاق : ۳۱۶
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۲۲
ارجاعات
۶
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۴
۱۴۰۳
۲۰
مقاله
۶
کنفرانس
۴
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۳۰ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. فرایند طراحی معماری: رویکردی تعاملی در تفکر طراحی
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، باستانی مهیار (۱۴۰۳).
۲. بررسی تأثیر متقابل انسان خلاق، محیط خلاق و آموزش خلاق بر عملکرد تحصیلی دانشجویان معماری
خرمی فواد،
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، مختاباد مصطفی (۱۴۰۳).، مطالعات معماری ایران، ۱۳(۲۵)، ۱۹۳-۲۱۰.
۱۴۰۲
۱. امکان سنجی توسعۀ گردشگری بندر باستانی سیراف با نگاهی بر طرح های اجرا شدۀ توسعۀ گردشگری در محوطه های باستانی جهانی
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، عالی حسینی عبدالحمید، صالحی فاطمه (۱۴۰۲).، همایش میراث فرهنگی هنری سیراف در پهنۀ خلیج فارس پاییز ۱۴۰۲، ۱۹-۲۱ دی، تهران، ایران.
۲. مؤلفه های کالبدی فضاهای آموزشی و شاخص های سیالیت تفکر، بسط و اکتشاف در فرآیند خلاقیت کودکان
رضایی سیده الهام،
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، رحمانپور زنجانی علی (۱۴۰۲).، هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی، ۲۸(۳)، ۶۱-۷۳.
3. The relation between brain-learning physiology and conceptualization methods in the design process of architecture students1
Mahmoodi Amir Saeid
، باستانی مهیار (2023)., Art Design & Communication in Higher Education, 22(1), 7-32.
۴. اسطورهشناسی تمثیلی آرایه های کاخ چهلستون اصفهان
محمدی خبازان ساینا،
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، نامور مطلق بهمن،
حقیر سعید
(۱۴۰۲).، هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی، ۲۸(۱)، ۹۳-۱۰۴.
۱۴۰۱
۱. فاکتورهای تاثیرگذار بر پیاده سازی مدل سازی اطلاعات ساختمان در ایران با رویکرد برنامه ریزی منطقه ای
لطیفی اسکویی مرجان،
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، ناظمی الهام (۱۴۰۱).، فصلنامه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)، ۱۲(۴).
۲. تحلیل تمثیلی دولت خانة صفوی در اقلیم اصفهان
محمدی خبازان ساینا،
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، نامور مطلق بهمن (۱۴۰۱).، معماری اقلیم گرم و خشک، تابستان ۱۴۰۱(۱۰).
۱۴۰۰
۱. ارزیابی میزان خلاقیت و موفقیت تحصیلی دانشجویان معماری دانشگاه تهران از منظر ربع های چهارگانه مغزی ندهرمان
خرمی فواد،
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، مختاباد مصطفی (۱۴۰۰).، مطالعات معماری ایران، پاییز و زمستان ۱۴۰۰(۲۰)، ۱۱۷-۱۳۳.
۲. جایگاه ابعاد ارزشی و آیینی در میان عوامل موثر بر سبک زندگی و خانه دوران معاصر در شهر مشهد
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، آقالطیفی آزاده، علی پور ربابه (۱۴۰۰).، پژوهشنامه خراسان بزرگ - دانشگاه امام رضا، پاییز ۱۴۰۰(۴۴).
۱۳۹۹
۱. بررسی ارتباط عوامل موثر برسبک زندگی و کالبد خانه معاصر در شهر مشهد
علیپور ربابه،
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، آقالطیفی آزاده (۱۳۹۹).، اندیشه معماری، سال چهارم(هشتم).
۲. شناخت و امکان سنجی بکارگیری سیستم مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در آموزش معماری ایران
لطیفی اسکویی مرجان،
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، ناظمی الهام (۱۳۹۹).، معماری و شهرسازی ایران، ۱۱(۱۹)، ۱۴۵-۱۶۵.
۱۳۹۸
۱. سبک های یادگیری و تفکر قیاسی در فرآیند طراحی معماری
باستانی مهیار،
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
(۱۳۹۸).، معماری و شهرسازی، ۲۴(۱)، ۷۱-۸۴.
۱۳۹۷
۱. روش های خلق ایده و کانسپت در فرایند طراحی معماری
باستانی مهیار،
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
(۱۳۹۷).، معماری و شهرسازی، ۲۳(۱)، ۵-۱۸.
۱۳۹۶
۱. مقایسه شاخص های معماری ایرانی با شاخص های معماری پایدار و سیستم های ارزیابی ساختمان سبز در انگلستان، ایالات متحده و ژاپن
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، رجاپور عاطفه (۱۳۹۶).، پنجمین کنگره سالانه بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری، ۵-۷ دی، تهران، ایران.
۲. گام اول در معرفی هویت معماری
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، محمدی خبازان ساینا (۱۳۹۶).، ششمین همایش ملی آموزش معماری، ۱۲-۱۳ آذر، تهران، ایران.
۳. بررسی جایگاه عوامل کالبدی در تعاملات اجتماعی محلات مسکونی (مطالعه موردی: محله خراطان دزفول)
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، منصورپور مجید (۱۳۹۶).، هویت شهر، ۱۱(۳۱).
۴. معماری سبز زمردین
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، رنجبر محمد امیر (۱۳۹۶).
5. English for Architecture Students
Mahmoodi Amir Saeid
(2017).
۶. معرفی شاخص های معماری ایران گامی مهم در تدوین چارچوب معماری دانش بنیان ایرانی
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
(۱۳۹۶).، کنفرانس ملی به سوی شهرسازی و معماری، ۳-۳ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۳۹۵
۱. اهمیت بکارگیری دانش تجربی در آموزش معماری
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، ناری قمی مسعود (۱۳۹۵).، معماری و شهرسازی، ۲۱(۳)، ۵۳-۶۶.
۲. بررسی الگوهای ارزیابی بعد از بهره برداری
جبروتی محمد،
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
(۱۳۹۵).، هویت شهر، ۳۰(۱۷۳۵-۹۵۶۲).
۱۳۹۴
۱. ضرورت بهره گیری از سیستم مدل سازی اطلاعات ساختمان (بیم) در آموزش معماری ایران
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
(۱۳۹۴).، ضرورت بهره گیری از سیستم مدل سازی اطلاعات ساختمان (بیم) در آموزش معماری ایران، ۱۰-۱۱ اسفند، استانبول، ترکیه.
۱۳۹۳
۱. گامی به سوی تحول در برنامه ریزی آموزشی: بازنگری دروس کارشناسی معماری
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
(۱۳۹۳).، پنجمین همایش ملی آموزش معماری، ۹-۱۰ آذر، تهران، ایران.
۲. ارزیابی پس از بهره برداری؛ یک هدف و یک وسیلة آموزشی در معماری
محمودی امیرسعیدمشهوربه محمد
، ناری قمی مسعود (۱۳۹۳).، معماری و شهرسازی، ۱۹(۱)، ۷۱-۸۲.
۱
۲
»
×
فایل مقاله