- یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
معصومه احمدی شیرازی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۳۲
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۲۳۸
ارجاعات
۸
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۴
۱۴۰۰
۳۲
ارجاعات
۴
h-Index
۱۹
مقاله
۷
کنفرانس
۲
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۸ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۰
1. Beyond shadow of doubt: proficiency and use of non-generic use of English definite article by L1-Persian EFL learners
Ahmadishirazi Masoumeh
(2021)., Global Conference on Education and Teaching, 25-27 June, Vienna, Austria.
۲. پی آیند شیوه آزمون و سطح دانش زبانی در استفاده از حروف تعریف معرفه و نکره در زبان انگلیسی
احمدی شیرازی معصومه
(۱۴۰۰).، نهمین همایش ملی متن پژوهی ادبی: ادبیات و مطالعات بین رشته ای، ۲۵-۲۵ خرداد، تهران، ایران.
۳. سهولت نحوی در اختیار ژانر کوه یخی همینگوی: دیدگاهی نوین به کتاب پیرمرد و دریا
احمدی شیرازی معصومه
(۱۴۰۰).، نهمین همایش ملی متن پژوهی ادبی: ادبیات و مطالعات بین رشته ای، ۲۵-۲۵ خرداد، تهران، ایران.
۴. به دنبال افعال وجهی در نوشتار بومیان و غیر بومیان زبان انگلیسی
احمدی شیرازی معصومه
(۱۴۰۰).، نهمین همایش ملی متن پژوهی ادبی: ادبیات و مطالعات میان رشته ای، ۲۵-۲۵ خرداد، تهران، ایران.
5. General English for Students of Engineering
Ahmadishirazi Masoumeh
(2021).
6. Reservations and complexity: The relationship between politeness and emotional intelligence
Ahmadishirazi Masoumeh
(2021)., 3rd International Conference on Applied Research in Education, 4-6 June, Barcelona, Spain.
۱۳۹۸
1. An Investigation into Item Types and Text Types of Reading Comprehension Section of Iranian PhD Entrance Exams Using G-theory.
Ahmadishirazi Masoumeh
،
Alavi Seyed Mohammad
، Salarian Hossein (2019)., Journal of Modern Research in English Language Studies, 6(1).
۱۳۹۷
1. For a greater good: Bias analysis in writing assessment
Ahmadishirazi Masoumeh
(2018)., SAGE OPEN, 9(1), 1-14.
۱۳۹۶
1. Validation of a bilingual version of the vocabulary size test: comparison with the monolingual version
Karami Hossein
، Kouhpaeenejad Mohammad Hossein، نورزاده سعید،
Ahmadishirazi Masoumeh
(2017)., International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 20(4), 1-13.
۱۳۹۵
1. The Locus of Adversative Conjunctions in the Research Articles
Ahmadishirazi Masoumeh
، Mousavi Nadoushani Seyed Mohammad (2017)., SAGE OPEN, 7(1), 215824401770094.
2. The Effect of Cognitive Factors of Rhetorically Different Listening Tasks on L2 Listening Quality of Iranian Advanced EFL Learners
Khomeijani Farahani Aliakbar
،
Ahmadishirazi Masoumeh
، Mousavi Seyyed Ahmad، Arizavi Saleh (2016)., JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND LEARNING, 8(18), 145-163.
3. Working Memory Capacity in L1 and L2 and Iranian Advanced Learners’ Performance on Rhetorically-different Listening Tasks
Khomeijani Farahani Aliakbar
،
Ahmadishirazi Masoumeh
، Mousavi Seyyed Ahmad (2016)., Iranian EFL journal, 12(3), 26-48.
4. Emotional Intelligence as the Predictor of Pragmatic Competence: A Closer Look at Iranian EFL Learners’ Politeness Strategies
Ahmadishirazi Masoumeh
، Mousavi Nadoushani Seyed Mohammad (2016)., Reading Matrix: An International Online Journal, The, 16(2), 48-63.
۱۳۹۳
1. tracing modals in the writing of native and non-native Enlgish speakers
Ahmadishirazi Masoumeh
، Ahmadzadeh Kokya Amir (2015)., Tesol Arabia Perspectives, 23(1), 12-17.
2. The suppliance of definite and indefinite articles: The role of test method and proficiency
Ahmadishirazi Masoumeh
، Shabanluie Shabnam (2014)., Iranian EFL journal, 10(5), 129-144.
۳. مطالعه
حاجیان لیلا،
خمیجانی فراهانی علی اکبر
،
احمدی شیرازی معصومه
(۱۳۹۳).، IJALEL: International Journal of Applied Linguistics & English Literature، ۳(۵)، ۲۸۷-۲۹۷.
4. A Study of Students’ and Teachers’ Preferences and Attitudes towards Correction of Classroom Written Errors
Hajian Leila،
Khomeijani Farahani Aliakbar
،
Ahmadishirazi Masoumeh
(2014)., IJALEL: International Journal of Applied Linguistics & English Literature, 3(5), 287-297.
۱۳۹۲
1. The role of written corrective feedback in enhancing the linguistic accuracy of Iranian Japanese learners’ writing
Ahmadishirazi Masoumeh
، Shokrabi Zeinab (2014)., Iranian Journal of Language Teaching Research, 2(1), 99-118.
2. Using an Analytic Dichotomous Evaluation Checklist to Increase Inter- and Intra-rater Reliability of EFL Writing Evaluation
Ahmadishirazi Masoumeh
(2013)., Iranian Journal of Applied Linguistics, 16(1), 25-57.
۱۳۹۱
1. First language Acquisition: Towards Strategy-oriented perspective
Ahmadishirazi Masoumeh
،
Nemati Majid
(2012)., Mediterranean Journal of Social Sciences, 3(2039-9340), 605-615.
2. A Focus-on-Fit Approach: The Explicit Instruction of Grammar to TOEFL Candidates in an EFL Context
Ahmadishirazi Masoumeh
(2012)., International Journal of Linguistics, 4(4), 288-299.
۱۳۹۰
1. When Raters Talk, Rubrics Fall Silent
Ahmadishirazi Masoumeh
(2012)., language testing in asia, 2(4), 123.
۲. تاثیر بازخورد بر روند اصلاح نگارش زبان ژاپنی زبان آموزان فارسی زبان
احمدی شیرازی معصومه
، زینب شکرابی (۱۳۹۰).، نشریه پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی، ۱(۲)، ۵-۱۷.
۱۳۸۹
1. the effect of recast vs. self correction on writing accuracy : the role of awareness
Parviz Maftoon،
Ahmadishirazi Masoumeh
، Shirazi، Parisa Daftarifard (2011)., BRAIN ", 2(1), 17-28.
۱۳۸۸
1. Qualitative analysis of raters' talk: Supposition or imposition?
Ahmadishirazi Masoumeh
(2010)., IELTI-5, 6-7 January, Tehran, Iran.
۱
۲
»
×
فایل مقاله