- سهشنبه، ۶ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
نمای کلی
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
اعضای هیات علمی
فعالیت های علمی
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۵۵۹ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. مدیریت استراتژیک رویکرد مزیت رقابتی
شاه حسینی محمدعلی
، ونکی امیرسالار، رئیس الاسلام زاده سیده رها (۱۴۰۳).
۲. هیات مدیره دوسوتوان
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
۳. آیا ادراک متقاضیان شغلی نسلهای مختلف ازآموزش و توسعه، ارتباطات و جوِّ کاری، منجر به قصد درخواست شغلی میشود؟ با بررسی نقش تعدیل گری در دسترس بودن اطالعات در فضای مجازی
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
4. Time Dilation in Motivational Congruence Theory’s Paradigm
Hendijani Rosa
(2025)., INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, 59(20), 1-19.
۵. شناسایی ریسک های منابع انسانی در کشور با تمرکز بر قانون مدیریت خدمات کشوری
مقصودی شهریار،
قلی پورسوته رحمت اله
،
عباسی طیبه
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی، ۱۶(۳)، ۴۵-۷۷.
۶. بررسی تاثیر خودکنترلی و نوع پیام تخفیف بر خرید هیجانی: یک مطالعه آزمایشگاهی
هندیجانی روزا
، تقی زاده سینا (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی، ۱۹-۲۰ دی، تهران، ایران.
7. Corporate governance in family business firms: a systematic review
Harandi Ataollah
، MirzaeianKhamseh payvand، Golestani Maryam، Sankar sana Shib (2025)., International Journal of Knowledge-Based Development, 14(4), 411-443.
۸. تاثیر پیام تخفیف و کنترل فردی بر میزان استرس در خرید هیجانی
هندیجانی روزا
، تقی زاده سینا (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۲-۲۲ آذر، تهران، ایران.
۹. طراحی مدل اجرای خط مشی بانکداری دیجیتال مبتنی بر به کارگیری کلان داده ها در بانک های دولتی ایران
قلی پورسوته رحمت اله
، اسماعیلی راد حامد (۱۴۰۳).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۱۶(۴)، ۸۲۵-۸۵۱.
۱۰. مدیریت استراتژیک
شاه حسینی محمدعلی
، سعادت فاطمه، ونکی امیرسالار، سیوندیان مصباح (۱۴۰۳).
۱۱. مقدمه ای بر آینده نگاری نسخه اجرایی:انطباق فردی،تیمی و سازمانی
شاه حسینی محمدعلی
، ونکی امیرسالار، سیوندیان مصباح (۱۴۰۳).
۱۲. تحلیل روند و نگاشت موضوعات مرتبط با مدیریت در محیط VUCA با استفاده از روش تحلیل استنادی
حیدری علی
، عصاریان محمد،
آقازاده هاشم
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱-۱۳.
۱۳. استراتژی آینده مشترک ما: جهت گیری برند به برند کارفرمایی پایدار
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۴. چارچوبی برای فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش مشتری
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، سلطانی تاج آبادی مرضیه (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۵. بررسی روند مطالعات موجود و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار وبرومینگ : مرور پیشینه ی علمی با استفاده از تحلیل بیبلیومتریک
رفیعانی علی،
هرندی عطاءاله
، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۶. ارائۀ چارچوبی برای به کارگیری شیوه های پایدار تا خلق رضایت مشتری
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۷. بررسی نظام مند ادبیات خلق ارزش بر مبنای نظریه ذی نفعان در صنعت هتلداری (تحلیل بیبلیومتریک)
ناصری سید قدرت الله،
انصاری منوچهر
،
شاه حسینی محمدعلی
،
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱۰۱-۱۳۱.
18. Factors affecting perceived over-qualification among women employed in Iranian public sector
Gholipour Souteh Rahmatollah
، Habibi Alireza،
Amin fereshteh
، Mousavi Maryamossadat (2024)., Middle East Journal of Management, 11(6).
۱۹. بررسی نظام مند ادبیات خلق ارزش بر مبنای نظریه ذی نفعان در صنعت هتلداری (تحلیل بیبلیومتریک)
ناصری سید قدرت الله،
انصاری منوچهر
،
شاه حسینی محمدعلی
،
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱۰۱-۱۳۱.
۲۰. رویکردهای نوین رهبری (نگاهی استراتژیک)
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).
۲۱. تاثیر بداهه پردازی راهبردی بر مزیت رقابتی با حافظه سازمانی
ربیعی مهدی،
هرندی عطاءاله
، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۵(۵۹)، ۲۷۵-۲۹۶.
۲۲. نقش های هیات مدیره در شرایط متلاطم و پیچیده
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی، ۱۸-۱۹ مهر، تهران، ایران.
۲۳. مدل ریسک های اتحاد استراتژیک بین المللی: صنعت خشکبار ایران
هرندی عطاءاله
، شمسی حجت (۱۴۰۳).، پژوهش نامه بازرگانی، ۲۸(۱۱۲)، ۴۳-۸۸.
۲۴. شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب
هرندی عطاءاله
، ابراهیمی علیرضا (۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۳)، ۳۱۱-۳۴۱.
۲۵. خلق رفتارهای سازگار با محیط زیست در صنعت گردشگری: نقش جهتگیری کارآفرینی سبز شرکتهای گردشگری بر شکلدهی به رفتارهای زیستمحیطی پایدار کارکنان
شاه حسینی محمدعلی
، آتشی غلامحسین، نصرت پناه رسول (۱۴۰۳).، اولین کنفرانس بین المللی صنعت گردشگری، ۸-۸ مهر، تهران، ایران.
۱
۲
۳
۴
۵
...
۲۳
»
×
فایل مقاله