- یکشنبه، ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
نمای کلی
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
اعضای هیات علمی
فعالیت های علمی
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۵۵۸ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. آیا ادراک متقاضیان شغلی نسلهای مختلف ازآموزش و توسعه، ارتباطات و جوِّ کاری، منجر به قصد درخواست شغلی میشود؟ با بررسی نقش تعدیل گری در دسترس بودن اطالعات در فضای مجازی
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
۲. هیات مدیره دوسوتوان
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، هشتیمن کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۲-۳ بهمن، تهران، ایران.
3. Time Dilation in Motivational Congruence Theory’s Paradigm
Hendijani Rosa
(2025)., INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, 59(20), 1-19.
۴. شناسایی ریسک های منابع انسانی در کشور با تمرکز بر قانون مدیریت خدمات کشوری
مقصودی شهریار،
قلی پورسوته رحمت اله
،
عباسی طیبه
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی، ۱۶(۳)، ۴۵-۷۷.
۵. بررسی تاثیر خودکنترلی و نوع پیام تخفیف بر خرید هیجانی: یک مطالعه آزمایشگاهی
هندیجانی روزا
، تقی زاده سینا (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی، ۱۹-۲۰ دی، تهران، ایران.
6. Corporate governance in family business firms: a systematic review
Harandi Ataollah
، MirzaeianKhamseh payvand، Golestani Maryam، Sankar sana Shib (2025)., International Journal of Knowledge-Based Development, 14(4), 411-443.
۷. تاثیر پیام تخفیف و کنترل فردی بر میزان استرس در خرید هیجانی
هندیجانی روزا
، تقی زاده سینا (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۲-۲۲ آذر، تهران، ایران.
۸. طراحی مدل اجرای خط مشی بانکداری دیجیتال مبتنی بر به کارگیری کلان داده ها در بانک های دولتی ایران
قلی پورسوته رحمت اله
، اسماعیلی راد حامد (۱۴۰۳).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۱۶(۴)، ۸۲۵-۸۵۱.
۹. مدیریت استراتژیک
شاه حسینی محمدعلی
، سعادت فاطمه، ونکی امیرسالار، سیوندیان مصباح (۱۴۰۳).
۱۰. مقدمه ای بر آینده نگاری نسخه اجرایی:انطباق فردی،تیمی و سازمانی
شاه حسینی محمدعلی
، ونکی امیرسالار، سیوندیان مصباح (۱۴۰۳).
۱۱. تحلیل روند و نگاشت موضوعات مرتبط با مدیریت در محیط VUCA با استفاده از روش تحلیل استنادی
حیدری علی
، عصاریان محمد،
آقازاده هاشم
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱-۱۳.
12. Factors affecting perceived over-qualification among women employed in Iranian public sector
Gholipour Souteh Rahmatollah
، Habibi Alireza،
Amin fereshteh
، Mousavi Maryamossadat (2024)., Middle East Journal of Management, 11(6).
۱۳. بررسی روند مطالعات موجود و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار وبرومینگ : مرور پیشینه ی علمی با استفاده از تحلیل بیبلیومتریک
رفیعانی علی،
هرندی عطاءاله
، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۴. بررسی نظام مند ادبیات خلق ارزش بر مبنای نظریه ذی نفعان در صنعت هتلداری (تحلیل بیبلیومتریک)
ناصری سید قدرت الله،
انصاری منوچهر
،
شاه حسینی محمدعلی
،
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱۰۱-۱۳۱.
۱۵. بررسی نظام مند ادبیات خلق ارزش بر مبنای نظریه ذی نفعان در صنعت هتلداری (تحلیل بیبلیومتریک)
ناصری سید قدرت الله،
انصاری منوچهر
،
شاه حسینی محمدعلی
،
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱۰۱-۱۳۱.
۱۶. استراتژی آینده مشترک ما: جهت گیری برند به برند کارفرمایی پایدار
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۷. چارچوبی برای فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش مشتری
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، سلطانی تاج آبادی مرضیه (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۸. ارائۀ چارچوبی برای به کارگیری شیوه های پایدار تا خلق رضایت مشتری
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند، گنجی پری (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی(رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۱۹. رویکردهای نوین رهبری (نگاهی استراتژیک)
هرندی عطاءاله
، میرزائیان خمسه پیوند (۱۴۰۳).
۲۰. تاثیر بداهه پردازی راهبردی بر مزیت رقابتی با حافظه سازمانی
ربیعی مهدی،
هرندی عطاءاله
، وهاب زاده شادان (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۵(۵۹)، ۲۷۵-۲۹۶.
۲۱. نقش های هیات مدیره در شرایط متلاطم و پیچیده
هرندی عطاءاله
(۱۴۰۳).، چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی، ۱۸-۱۹ مهر، تهران، ایران.
۲۲. شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب
هرندی عطاءاله
، ابراهیمی علیرضا (۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۳)، ۳۱۱-۳۴۱.
۲۳. مدل ریسک های اتحاد استراتژیک بین المللی: صنعت خشکبار ایران
هرندی عطاءاله
، شمسی حجت (۱۴۰۳).، پژوهش نامه بازرگانی، ۲۸(۱۱۲)، ۴۳-۸۸.
۲۴. خلق رفتارهای سازگار با محیط زیست در صنعت گردشگری: نقش جهتگیری کارآفرینی سبز شرکتهای گردشگری بر شکلدهی به رفتارهای زیستمحیطی پایدار کارکنان
شاه حسینی محمدعلی
، آتشی غلامحسین، نصرت پناه رسول (۱۴۰۳).، اولین کنفرانس بین المللی صنعت گردشگری، ۸-۸ مهر، تهران، ایران.
۲۵. واکنش مصرف کنندگان به اشتباه های برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند
شیبانی مقدم نغمه،
کیماسی مسعود
،
هندیجانی روزا
، صالح ترکستانی محمد (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۳)، ۶۱۸-۶۴۰.
۱
۲
۳
۴
۵
...
۲۳
»
×
فایل مقاله