فعالیت های علمی

    ۱۴۰۴
    مقصودی مهرداد، Mohammadi Navid، Soghi Mahdi، Sabet Mohammad (2025)., JOURNAL OF ENVIRONMENTAL MANAGEMENT, 379(1), 124752.
    ۱۴۰۳

    3. identifying factors affecting online re-purchase intention

    Asad Olahi Elahe، Khani Pordanjani Sajad (2025)., The 14th ECDC2025 international e-commerce conference with the approach of artificial intelligence, Internet of Things, business and metaverse, 13 February, Shiraz, Iran.

    ۴. رویکردی آمیخته در ارائه مدل مدیریت تجربه مشتری در صنعت خدمات بانکداری الکترونیکی

    اله وردی مصطفی، خانی پردنجانی سجاد (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۴)، ۲۰-۳۸.
    طهماسبی آقبلاغی داریوش، بهرامی عادل، عسگری علیرضا (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۴).

    ۱۱. رویکرد مدیریت متعالیه برای دستیابی به یک فلسفۀ مضاف معماری و شهرسازی، رهیافت هائی برای معماری و شهرسازی نوین در چارچوب الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

    سلطانی فر احسان (۱۴۰۳).، چهارمین کنفرانس بین المللی معماری،عمران،شهرسازی،محیط زیست و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، ۲۲-۲۲ آذر، تبریز، ایران.

    ۱۲. بررسی روندهای آیندۀ در مطالعات زنجیرۀ تأمین و آماد بین المللی با رویکرد تحلیل تم

    سلطانی فر احسان، محمدی نوید (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۲-۲۲ آذر، تهران، ایران.

    ۱۳. بررسی روندهای آیندۀ در مطالعات زنجیرۀ تأمین و آماد بین المللی با رویکرد تحلیل تم

    سلطانی فر احسان، محمدی نوید (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۲-۲۲ آذر، تهران، ایران.
    Tahmasebi Aghbeleghi Dariush، Jalali Mahbobeh، Tayim Natalie، Kiyani Roghayeh (2024)., PSYCHIATRIC QUARTERLY, 1(1).
    خانی پردنجانی سجاد، بنی هاشمی سید جلال (۱۴۰۳).، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، ۱۶(۳۷)، ۶۰-۸۰.
    هدایت نظری فائزه، محمدی اکبر (۱۴۰۳).، بررسی های بازرگانی، ۲۲(۱۲۸)، ۵۰.
    Attarpour Mohammadreza، الیاسی مهدی، Mohammadi Akbar، Alizadeh Hossein Reza (2024)., Journal of Science and Technology Policy Management, 10(2024).