- یکشنبه، ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
آموزش دروس عمومی
,
تجارت بین الملل
نمای کلی
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
اعضای هیات علمی
فعالیت های علمی
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۷۹ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
1. Technological trajectories in circular economy: Bridging patent analytics with sustainable development goals
مقصودی مهرداد،
Mohammadi Navid
، Soghi Mahdi، Sabet Mohammad (2025)., JOURNAL OF ENVIRONMENTAL MANAGEMENT, 379(1), 124752.
۱۴۰۳
۱. تأثیر اجزای کنترل داخلی بر اثربخشی کنترل داخلی: رویکرد معادلات ساختاری
خواجوی شکراله
،
طهماسبی آقبلاغی داریوش
، ویسی حصار ثریا (۱۴۰۳).، دانش حسابرسی، ۲۴(۹۷).
۲. تأثیر اجزای کنترل داخلی بر اثربخشی کنترل داخلی: رویکرد معادلات ساختاری
خواجوی شکراله
،
طهماسبی آقبلاغی داریوش
، ویسی حصار ثریا (۱۴۰۳).، دانش حسابرسی، ۲۴(۹۷).
3. identifying factors affecting online re-purchase intention
Asad Olahi Elahe،
Khani Pordanjani Sajad
(2025)., The 14th ECDC2025 international e-commerce conference with the approach of artificial intelligence, Internet of Things, business and metaverse, 13 February, Shiraz, Iran.
۴. رویکردی آمیخته در ارائه مدل مدیریت تجربه مشتری در صنعت خدمات بانکداری الکترونیکی
اله وردی مصطفی،
خانی پردنجانی سجاد
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۴)، ۲۰-۳۸.
۵. استراتژی قیمت گذاری فروش سهام شرکت های پتروشیمی و پالایشی مشمول واگذاری
طهماسبی آقبلاغی داریوش
، بهرامی عادل، عسگری علیرضا (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۴).
6. Exploring the Psychometric Properties and Measurement Invariance of the Resilience Scale for Iranian Teachers: A Network Analysis Perspective
Latifi Mohammad Mehdi
،
Tahmasebi Aghbeleghi Dariush
،
Khani Pordanjani Sajad
(2024)., European Journal of Education, 1(60).
7. Exploring the Psychometric Properties and Measurement Invariance of the Resilience Scale for Iranian Teachers: A Network Analysis Perspective
Latifi Mohammad Mehdi
،
Tahmasebi Aghbeleghi Dariush
،
Khani Pordanjani Sajad
(2024)., European Journal of Education, 1(60).
8. Exploring the Psychometric Properties and Measurement Invariance of the Resilience Scale for Iranian Teachers: A Network Analysis Perspective
Latifi Mohammad Mehdi
،
Tahmasebi Aghbeleghi Dariush
،
Khani Pordanjani Sajad
(2024)., European Journal of Education, 1(60).
۹. تجارت مبتنی بر هوش مصنوعی
خانی پردنجانی سجاد
،
طهماسبی آقبلاغی داریوش
(۱۴۰۳).
۱۰. تجارت مبتنی بر هوش مصنوعی
خانی پردنجانی سجاد
،
طهماسبی آقبلاغی داریوش
(۱۴۰۳).
۱۱. رویکرد مدیریت متعالیه برای دستیابی به یک فلسفۀ مضاف معماری و شهرسازی، رهیافت هائی برای معماری و شهرسازی نوین در چارچوب الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
سلطانی فر احسان
(۱۴۰۳).، چهارمین کنفرانس بین المللی معماری،عمران،شهرسازی،محیط زیست و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، ۲۲-۲۲ آذر، تبریز، ایران.
۱۲. بررسی روندهای آیندۀ در مطالعات زنجیرۀ تأمین و آماد بین المللی با رویکرد تحلیل تم
سلطانی فر احسان
،
محمدی نوید
(۱۴۰۳).، دومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۲-۲۲ آذر، تهران، ایران.
۱۳. بررسی روندهای آیندۀ در مطالعات زنجیرۀ تأمین و آماد بین المللی با رویکرد تحلیل تم
سلطانی فر احسان
،
محمدی نوید
(۱۴۰۳).، دومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۲-۲۲ آذر، تهران، ایران.
14. Innovation Ecosystems in Retail: Uncovering Technological Trends and Collaboration Networks Through Patent Mining
Mohammadi Navid
، MAGHSOUDI MEHRDAD، SOGHI MAHDI (2024)., IEEE Access, 12(1), 186753-186778.
۱۵. راهکارهای ارتقای پایداری در خط مشی های دولت در ایران
بابائی سحر
،
محمدی اکبر
(۱۴۰۳).، مجلس و راهبرد، ۳۱(۱۱۹)، ۴۵۹-۴۹۲.
16. A Network Analysis of Depression and Cognitive Impairments in Fibromyalgia: A Secondary Analysis Study
Tahmasebi Aghbeleghi Dariush
، Jalali Mahbobeh، Tayim Natalie، Kiyani Roghayeh (2024)., PSYCHIATRIC QUARTERLY, 1(1).
۱۷. عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده به محتوای تولیدی کاربر و قصد خرید برخط
خانی پردنجانی سجاد
، بنی هاشمی سید جلال (۱۴۰۳).، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، ۱۶(۳۷)، ۶۰-۸۰.
۱۸. ارایه مدلی برای تبیین پیشایندها و پسایندهای نفرت از برند از نظر مشتریان بانک های دولتی
غفاری محمد
، رحیمی هادی،
طهماسبی آقبلاغی داریوش
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳).
۱۹. تاجیکستان
سلطانی فر احسان
(۱۴۰۳).
۲۰. تحلیل استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای سکوهای گردشگری با رویکرد ترکیبی فازی چندمعیاره
محمدی نوید
،
سلطانی فر احسان
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱۱۲.
۲۱. موردپژوهی توسعه تجارت الکترونیک کشورهای پیشرو در عصر اقتصاد دیجیتال
هدایت نظری فائزه،
محمدی اکبر
(۱۴۰۳).، بررسی های بازرگانی، ۲۲(۱۲۸)، ۵۰.
۲۲. تحلیل استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای سکوهای گردشگری با رویکرد ترکیبی فازی چندمعیاره
محمدی نوید
،
سلطانی فر احسان
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۳)، ۱۱۲.
۲۳. راهنمای گام به گام خلق یک استارتاپ مبتنی بر تجربه مشتری
محمدی نوید
، بلندی قلعه جوق امیر محمد (۱۴۰۳).
24. Create and strengthening innovation ecosystem: roles of policy-affiliated transition intermediaries in latecomers
Attarpour Mohammadreza، الیاسی مهدی،
Mohammadi Akbar
، Alizadeh Hossein Reza (2024)., Journal of Science and Technology Policy Management, 10(2024).
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله