Academic Rank : Associate Professor
دانشکده کارآفرینی
()
Contact Number : 8-88225006
Scopus
  • 309 Citations
  • 9 h-Index
as of : 2025-03-15
Google Scholar
  • 1588 Citations
  • 18 h-Index
as of : 2025-03-10

Scholarly Works
20142024

  • 309citation
  • 9 h-Index
  • 48 article-list
  • 14 conference-list
  • 11 كتاب
2024

1.

عبودی مصطفی (2024).comma-char.
فتوت شاهمرس محمد (2024).comma-char Entrepreneurship Developmentcomma-char 17(2)comma-char 240-263.

3.

عبودی مصطفی (2024).comma-char.

4. A review of value co-creation studies in digital platforms and future studies

فتوت شاهمرس محمد (2024).comma-char 16th International Conference on Management and Humanistic science Research in Irancomma-char 19-20 May, Tehran, Iran.
عباسی مبارک آبادی رضا (2024).comma-char Journal Of Business Managementcomma-char 16(1)comma-char 59-86.

6. Value Co-Creation in Business Model Innovation of Retail Platforms: A Conceptual Framework.

فتوت شاهمرس محمد (2024).comma-char 20th International Conference on Managmentcomma-char 20-21 February, Tehran, Iran.
عطاریان بهروز (2024).comma-char Media Management Reviewcomma-char 2(4)comma-char.
2023
شکوهی بیدهندی محمدسجاد (2023).comma-char Media Management Reviewcomma-char 2(1)comma-char 3-31.
دستوریان جمنانی بنفشهcomma ناظمی آسیه (2023).comma-char Journal of Organisational Studies and Innovationcomma-char 11(1)comma-char.
بهمن میرزا محبوبه (2023).comma-char Media Management Reviewcomma-char 1(4)comma-char 418-446.
ناظمی آسیهcomma حقیقی نسب منیژه (2023).comma-char Entrepreneurship Developmentcomma-char 15(4)comma-char 711-722.
زمان فشمی رحیمهcomma حقیقی نسب منیژهcomma احدی پری (2023).comma-char Journal Of Business Managementcomma-char 14(4)comma-char 1-31.
2022

1.

نانکلی علیرضاcomma فرودی پانته آcomma دکامینی فاطمه (2022).comma-char.

2.

زمان فشمی رحیمهcomma حقیقی نسب منیژهcomma احدی پری (2022).comma-char.
عبدالمحمد سقا معینcomma فرودی پانته آ (2022).comma-char new marketing research journalcomma-char 12(1)comma-char 1-24.

4. An Empirical Investigation of Antecedents and Consequences of Destination Brand Hate: A Latent Dirichlet Allocation Approach

زائری احسانcomma وطن خواه سانازcomma همدانیان پور علی (2022).comma-char Managing Tourism Across Continents 22comma-char 24-27 March, Antalya, Turkey.
عبدالمحمدی سقا معینcomma فرودی پانته آ (2022).comma-char sustainabilitycomma-char 14(2334)comma-char 2334.
رنجبران علیرضاcomma شبانکاره محمدعلیcomma نظریان علیرضا (2022).comma-char Consumer Behavior in Tourism and Hospitalitycomma-char 17(2)comma-char 161-179.
2021
جلالی محمدcomma غمخوار ساره (2021).comma-char Journal Of Business Managementcomma-char 13(3)comma-char.
شبانکاره محمدجوادcomma شبانکاره محمدعلیcomma نظریان علیرضاcomma رنجبران علیرضا (2021).comma-char Journal of Relationship Marketingcomma-char 21(2022-2)comma-char 1-24.
شبانکاره محمدجوادcomma نظریان علیرضاcomma رنجبران علیرضا (2021).comma-char Anatolia-International Journal of Tourism and Hospitality Researchcomma-char 14(4)comma-char 1-12.

4. brand love and brand loyalty: a review article

غمخوار ساره (2021).comma-char The International Business Conference part of Management and Business Academy: Online 2021comma-char 21-22 May, London, England.
همدانیان پور علیcomma زایری احسانcomma نظریان علیرضا (2021).comma-char Current Issues in Tourismcomma-char 25(9)comma-char 1451-1466.

6. Understanding the impact of user-generated-content motives on intention to use sharing economy: the moderating role of coronavirus perceived risk

عظامی الههcomma ازنب الهام (2021).comma-char International Business Conferencecomma-char 12-14 February, London, England.
2020
مرادی افسانهcomma آنجل میگلcomma رحمانی زهرا (2020).comma-char Research in Transportation Business and Managementcomma-char 37(4)comma-char 100616.