سلمان نظری شیرکوهی

سلمان نظری شیرکوهی

مرتبه علمی : دانشیار
  • عضو کمیته های ارزیابی گروه های مهندسی صنایع و MBA
  • مدیر گروه مهندسی صنایع پردیس بین المللی کاسپین
دانشکدگان فنی / دانشکده فنی فومن
شماره تماس : ۰۱۳۳۴۷۳۴۹۲۱
Scopus
  • ۱۷۸۶ ارجاعات
  • ۲۱ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۱/۲۷
Google Scholar
  • ۳۵۴۵ ارجاعات
  • ۲۶ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۰

فعالیت های علمی
۱۳۸۸۱۴۰۴

  • ۱۷۸۶ارجاعات
  • ۲۱ h-Index
  • ۳۲ مقاله
  • ۲۳ کنفرانس
  • ۲ کتب
۱۴۰۴
Nazari Shirkoohi Salman، Samadi Samirasadat (2025)., ENGINEERING APPLICATIONS OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE, 145(-), 110204.
۱۴۰۲
معبودی تمای مصطفی، بدیع زاده علی، نظری شیرکوهی سلمان (۱۴۰۲).، فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، ۵۵(۱۵)، ۱۰۷-۱۱۶.
Nazari Shirkoohi Salman، Miralizadeh Sepideh، Sangari Mohamad Sadegh، Sepehri Arash، Rezaei Vandchali Hadi (2023)., Computers & Industrial Engineering, 186(109757), 109757.

۳. ارزیابی تامین کنندگان لارج با استفاده از روش های تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل پوششی داده ها

سلیمانی مژگان، نظری شیرکوهی سلمان، امین طهماسبی حمزه (۱۴۰۲).، شانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات، ۲۴-۲۶ آبان، رامسر، ایران.
Esmaelnezhad Danial، Bahmani Jamshid، Zamani-Babgohari Ali، Taghizadeh-yazdi Mohammadreza، Nazari Shirkoohi Salman (2023)., International Journal of Tourism Policy, 13(5), 463-480.
Nazari Shirkoohi Salman، Tavakoli Mahdokht، Govindan Kannan، Mousakhani Saeed (2023)., EXPERT SYSTEMS WITH APPLICATIONS, 222(119746), 119746.
Mozafari Mohammadmahdi، Taghizadeh-yazdi Mohammadreza، Mohammadi-Balani Abdolkarim، Nazari Shirkoohi Salman، Asadzadeh Seyed Mohammad (2023)., International Journal System Assurance Engineering Management, 14(3), 1049-1061.
Nazari Shirkoohi Salman، Badizadeh Ali، Dashtpeyma Mosayeb، Ghodsi Reza (2023)., JOURNAL OF AMBIENT INTELLIGENCE AND HUMANIZED COMPUTING, 14(6), 7919-7935.
۱۴۰۱
خورشیدپور علی، نظری شیرکوهی سلمان، امین طهماسبی حمزه (۱۴۰۱).، مجله مهندسی صنایع و مدیریت شریف، ۳۸(۲)، ۱-۱۸.
Alipoor Nima، Nazari Shirkoohi Salman، Sangari Mohamad Sadegh، Rezaei Vandchali Hadi (2022)., Environmental Science and Pollution Research, 34(1), 1-15.
۱۴۰۰
Zamani-Babgohari Ali، Hamedi Mahdie، Taghizadeh-yazdi Mohammadreza، Nazari Shirkoohi Salman (2022)., International Journal of Electronic Customer Relationship Management, 13(1), 1.
Tavana Madjid، Nazari Shirkoohi Salman، Farzaneh Kholghabad Hamidreza (2021)., HEALTH CARE MANAGEMENT SCIENCE, 1(1), 1-18.
۱۳۹۹

۱. توسعه پایدار و ارایه راهکارها جهت بهبود مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت پتروشیمی ایران

بناساز آرش، بزرگی امیری علی، نظری شیرکوهی سلمان، تاجداری علی (۱۳۹۹).، اولین کنفرانس مهندسی و فن آوری، ۱۲-۱۳ آذر، تبریز، ایران.

۲. ارائه مدلی مبتنی بر مفهوم لارج در زنجیره تأمین پایدار

اعتماد مینا، چهارسوقی سید کمال، نظری شیرکوهی سلمان (۱۳۹۹).، دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد، ۱۹-۱۹ شهریور، تهران، ایران.

۳. مدلسازی و ارزیابی عوامل موثر بر قصد خرید مشتری از طریق رسانه های اجتماعی با استفاده از رویکرد Fuzzy DEMATEL” “- صنعت مورد مطالعه: تجهیزات پزشکی

شفیعی بنادکی سید علیرضا، نظری شیرکوهی سلمان (۱۳۹۹).، دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد، ۱۹-۱۹ شهریور، تهران، ایران.

۴. نقش تاب آوری سازمانی در موفقیت توسعه محصولات جدید

نظری شیرکوهی سلمان، غیوردوزنده نازنین (۱۳۹۹).، دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد، ۱۹-۱۹ شهریور، تهران، ایران.

۶. ارزیابی رضایت بیماران با تلفیق رویکردهای کیفیت خدمات و تابآوری سازمانی

نظری شیرکوهی سلمان، پاشازانوس علی (۱۳۹۹).، ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم­ها، ۱۹-۲۰ شهریور، مشهد، ایران.