نرگس ایمانی پور

نرگس ایمانی پور

مرتبه علمی : دانشیار
  • مدیر گروه کارآفرینی پردیس البرز ( تمدید حکم انتصاب )
دانشکده کارآفرینی
Scopus
  • ۱۹۸ ارجاعات
  • ۱۰ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
Google Scholar
  • ۱۰۰۶ ارجاعات
  • ۱۷ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۶

پروفایل

  • مدیر گروه کارآفرینی پردیس البرز ( تمدید حکم انتصاب ) ۱۴۰۳←۱۴۰۵
  • مدیر گروه کارآفرینی پردیس البرز ۱۴۰۱←۱۴۰۳
  • عضو کمیسیون بررسی موارد خاص دانشکده کارآفرینی ۱۴۰۰←۱۴۰۳
  • نماینده هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در کارگروه بررسی صلاحیت علمی دانشکده کارآفرینی ۱۳۹۹←۱۴۰۱

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، تربیت مدرس ، مهندسی صنایع

۱۳۷۸ ← ۱۳۸۳

M.S ، تربیت مدرس ، مهندسی صنایع

۱۳۷۵ ← ۱۳۷۷

کارشناسی ، صنعتی شریف ، مهندسی صنایع

۱۳۷۰ ← ۱۳۷۴

کلمات کلیدی


Chart
مدل کسب و کارتصمیم گیریbusiness modelentrepreneurshipکارآفرینینوآوری اجتماعیتوسعه محصول جدیدمیرایی ایده هااخساساتinnovation determinantsگسترش کارکرد کیفیت (qfd)عوامل نوآوری زیست محیطیprioritisationارزش پیشنهادیکارآفرینی زیست محیطیquality function deployment (qfd)مطالعه موردیمدلسازی ساختاری تفسیری (ism)درگیرسازی مشترینوآوری ادراک شده مشتریاینترنت اشیاvalue propositionentrepreneurial project management (epm)new product development (npd)مدل کسب وکاراولویت بندیinterpretive structural modelling (ism)ارتباطات و اطلاعاتمدیریت پروژه کارآفرینانهproduct development funnelارزش ادراک شده مشتریخلق ارزشidea decayقیف توسعه محصولهم آفرینی ارزش مشتریتجربه مشتریecointernet of thingssuccessful initial coin offeringعلیتسرمایه گذاری خطرپذیرautomotive industryمولفه های مدل کسب و کارmacrocustomer engagementاختیار حقیقیsustainabilityinvironmental determinantsنوآوریbusiness model elementsعرضیه اولیه بهامهر موفقنوآور بودن پروژهارزیابی عملکردcircular economy strategieschannelsنظریه علامت دهیstartupمدارس ابتداییcausationlaunching processbig five personality traitsمدلسازیاقتصاد چرخشیکارایی پروژهparsian bankمدل های کسب وکار b۲bcreationصنعت خودروb۲b business modelشتابدهندهknowledgeعملکرد سازمانcustomer relationshipsاهداف توسعه پایدارنوآوری مدل کسب و کارعدم قطعیتdecisionمشروعیت شناختیشهرداری تهرانمدل مفهومی پویا۵ صفت بزرگ شخصیتیorganization 's performanceکسب و کارهای الکترونیکmunicipality of tehranاثرسازینظارتپویایی شناسی سیستمcustomer value coآموزش کارآفرینیمدیریت پروژهcrowdfundingmodelingرهبری تحول گرامدلسازی ساختاری تفسیریproject managementبانک پارسیاننشریات تخصصیcase studysystem dynamicscircular economytransformational leadershipsignalling theoryنوآوری پایدارکسب وکارهای دانش بنیانموسسه کارآفرین اجتماعیعوامل رشداستراتژی های اقتصاد چرخشیbased businessesکلید واژه ها: کسب وکار مطبوعاتیرضایت مشتریdecision makingعوامل محیطی خردbusiness growthاستارتاپکارت امتیازی متوازن (bsc)customer perceived innovationسهم بازارکانال توزیعفرایند راه اندازیدانشگاه کارآفرینenvironmental determinantsتحلیل اثرگذاری متقابلictcustomer perceived valuemarket sharecognitive legitimacyعوامل محیطی کلانeffectuationmicroسود و درآمدemotionsmakingbusiness model innovationuncertaintyعملکرد کسب و کارریسکinnovationrevenueتامین مالی جمعیprofitcustomer experiencecustomer satisfactionsustainable development goalsپایداریacceleratorرشد کسب وکارbusiness performancevalue creationپویایی سیستمsustainable innovationproject innovativenessproject performancesocial innovationارتباط با مشتریHighcharts.com
End of interactive chart.