عباس کرامتی

عباس کرامتی

مرتبه علمی : دانشیار
  • رئیس دانشکده مهندسی صنایع
دانشکدگان فنی / دانشکده مهندسی صنایع
مهندسی کسب و کار | مهندسی سیستم های اقتصادی، اجتماعی
فایل رزومه :   دانلود
Scopus
  • ۱۹۱۲ ارجاعات
  • ۲۴ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۱

پروفایل

  • رئیس دانشکده مهندسی صنایع ۱۳۹۲←۱۳۹۵

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، تربیت مدرس ، مهندسی صنایع

۱۳۷۸ ← ۱۳۸۴

M.S ، دانشگاه تهران ، مهندسی صنایع

۱۳۷۵ ← ۱۳۷۷

کارشناسی ، صنعتی شریف ، مهندسی صنایع

۱۳۷۰ ← ۱۳۷۴

کلمات کلیدی


Chart
داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریدرخت تصمیمماشین بردار پشتیبانمعدن روبازموانع رویگردانیstage stochastic programmingپایهنیروگاه هیبرید بادیتشخیص نوع بیماریجداسازیاهمیت نمونه گیری متوالیبیماری های قلبیمدیریت کیفیت فراگیرمدلسازی معادلات ساختاریinformation technologyرضایت کاربر (user satisfaction)فرایندهای crmعوامل یادگیری الکترونیکیرضایت کارکنانسیستم های اطلاعاتیشبکه عصبیcrm تحلیلیآزمون آنتروپی شانونenvironmental factorsبخش بندی مشتریاندیمتل فازیارزیابی عملکردالگوریتم ساده بیزیزبان مدل سازی متحدگرایش مصرف کنندگان به خرید اینترنتیسنجش و ارزیابی رضایت مشتریانمدیریت ارتباط با مشتری (crm)روش حداقل مربعات جزئیsql serاستخراج ویژگیتحلیل رویگردانیmultiمدیریت ارتباط با مشتری(crm)تحلیل مؤلفه اصلیparsian bankوفاداری مشتریخانه کیفیتچارچوب سنجش crmسوخت ترکیبیin biofuelشرکت تعاونی مصرفمدیریت ارتباط با مشتریانکمّی سازی برگشت پذیریتوسعه خدمات جدیدbiofuel supply chainخورشیدی؛ مکان یابی؛ تحلیل پوششی داده ها؛ dea؛ فازیتحلیل پوششی داده ها(dea)شبیه سازیlearning; readiness factors; outcomes; evaluation methodologies; iranقابلیت crm اجتماعیشبکه عصبی پرسپترون چندلایهفرایند تحلیل شبکه ایاعتماد (trust)شبکه های عصبی مصنوعیeضایعهمشارکتبهینه سازی چند هدفهرضایت خریدارانkگسترش عملکرد کیفیتساختار crmارزیابی آمادگیبیماری قلبیاجتماعی و فناوریمونت کارلوبرنامه ریزی تصادفی دو مرحله ایمدل¬های crm معیارهای ¬های ارزیابی عملکرد crmتئوری یکپارچه پذیرش (utaut)روش طبقه بندی یادگیری مبتنی بر نمونهpetroleum refineryفرایند تحلیل شبکه¬ای (analytic network process)یادگیری الکترونیکیdropشرکت تعاونیبرنامه ریزی منابع سازمانیبانک پارسیانفن آوری اطلاعاتسیستم پشتیبانی تصمیمابعاد فکریمدل کیفیتفتوولتائیکپذیرش تکنولوژی در مراکز درمان وبهداشتالگوریتمنزدیک ترین همسایگیپالایشگاه های نفتپایگاه دادهمدیریت پرتفلیوی پروژهعملکردبهره وری سازمانزیرساختسیستم دینامیکاعتماد مشتریفرآیندهای کسب و کارشبکه عصبی مصنوعیصنعت بانکداریارزیایبی وب سایتبانکداری آنلاین (online banking)سرویس منابع ترکیبیآمیخته¬ی بازاریابیرضایت مشتریچارچوب پیاده¬سازی crmروش های داده کاویسازمان چند کسب و کارهتعاونیبرنامه ریزی خطی فازی صفر و یکتحلیل بقاءکسب و کارهای الکترونیکیاستراتژی crmانرژی خورشیدیخرید اینترنتیمهندسی برگشت پذیری(re)خوشه بندیمشارکت اعضاء تعاونیمدیریت یکپارچه زنجیره تأمین تولیدنزدیکترین همسایگیرسانه های اجتماعی مجازیتحلیل پوششی داده هاتجزیه به مولفه های اصلیطراحی شبکه تاب آوردرخت تصمیم گیریرتبه بندیمدل برنامه ریزی آرمانیروش های تلفیقیعوامل محیطیارتباطاتperformanceارزش ادراک شده مشتریتکنیک دیمتلرفتار رویگردانی مشتریتأمین کنندگان ایران خودروریزش مشتریانزنجیره تأمین سوخت زیستیروش دلفیالگوریتم ژنتیکinvestmentsگسترش عملکرد کیفیت (qfd)مدیریت زنجیره تأمینتولید ابریتفکیک خطیپایداریریسک پروژهobjective optimizationمدل کانونیازهای مشتریانبهداشت و درمانفناوری اطلاعاتبهینه سازی بازاریابیسرمایه گذاریtwoنظریه منبعرگرسیون سلسله مراتبیresilient network designانرژی حرارتی خورشیدیکارت امتیازی متوازنHighcharts.com
End of interactive chart.