- سهشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
علی حمیدی زاده
مرتبه علمی : دانشیار
عضویت در شورای پژوهشی دانشکده
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۴۸
ارجاعات
۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
۴۷۹
ارجاعات
۹
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۲
۱۴۰۳
۴۸
ارجاعات
۳
h-Index
۱۰۰
مقاله
۱۵
کنفرانس
۷
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۲۲ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. مدل تدوین خط مشی های محیط زیستی در راستای تحقق توسعه پایدار
پیلتن علیرضا،
حمیدی زاده علی
، کراهی مقدم سیروس، چناری وحید (۱۴۰۳).، محیط زیست و توسعه فرابخشی، ۹(۸۳)، ۱۱۲-۱۲۷.
۱۴۰۲
۱. انسان شناسی دینی و جایگاه آن در دانش انسان شناسی
بنائی امیر حسین،
حمیدی زاده علی
، هاشمیان سید محمد حسین،
زارعی متین حسن
(۱۴۰۲).، اسلام و علوم اجتماعی، ۱۵(۳۰)، ۲۶۱-۲۸۲.
۲. طراحی سیستم پشتیبان خط مشی گذاری برای مهار بحران آب در آینده
مومن زاده پریا،
پورعزت علی اصغر
،
حمیدی زاده علی
(۱۴۰۲).، فصلنامه تحقیقات منابع آب ایران، ۱۹(۴)، ۱-۱۵.
۳. طراحی سیستم ، تحلیل نهادی و ترسیم نگاشت نهادی نظام بانکی با استفاده از مدل سیستم های مانا
حمیدی زاده علی
،
کریمی تورج
، رجبی فرهاد (۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق)، ۲۹(۹۰).
۴. ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب
فلاح محمد رضا،
حمیدی زاده علی
(۱۴۰۲).، مدیریت بازرگانی، ۱۵(۳)، ۵۰۶-۵۳۰.
۵. طراحی مدل یادگیری و توسعه مهارت های نرم منابع انسانی در سازمان های دولتی
بوستانی راد مینا، الوانی سید مهدی،
حمیدی زاده علی
(۱۴۰۲).، حکمرانی و توسعه، ۳(۳).
۶. سیاستگذاری صنعت فناوریهای پولی و مالی (فین تک) در ایران
عظیمی نژاد هادی، معبودی آرش، احسان رحیمی،
حمیدی زاده علی
(۱۴۰۲).
۷. تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار
داداشی علی اصغر،
حمیدی زاده علی
، ثانوی فرد رسول (۱۴۰۲).، پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران با همکاری انجمن مدیریت ایران، ۱۵(۲۹)، ۴۰۷-۴۳۳.
۸. فهم ذهنیت های کلیدی بازیگران عرصه خط مشی اقتصادی کشور دربه کارگیری کلان داده ها
جمشیدی بروجردی رضا،
حمیدی زاده علی
، امامی مجتبی،
امیری علی نقی
(۱۴۰۲).، مطالعات مدیریت دولتی ایران، ۶(۱)، ۱-۳۷.
۱۴۰۱
۱. طراحی زیست بوم کسب و کار صنایع فرهنگی در ایران؛ از شخصیت سازی تا بازارسازی
کتابی ابراهیم،
حمیدی زاده علی
، امامی سید مجتبی، ایزدخواه مهدی، هاشمیان سید محمد حسین (۱۴۰۱).، فصلنامه سیاستگذاری عمومی، ۸(۴)، ۲۶-۴۲.
۲. بررسی تاثیر تکنولوژی دیجیتال بر محیط و قابلیت های بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط
کریمی موسی، ثانوی فرد رسول،
حمیدی زاده علی
(۱۴۰۱).، فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی، ۲۰(۵۰)، ۳-۱۶.
۳. واکاوی عوامل موثر بر شکل گیری پاکی سازمانی در بخش دولتی ایران
دانایی فرد حسن،
زارعی متین حسن
،
حمیدی زاده علی
، سیفی فاطمه (۱۴۰۱).، پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران با همکاری انجمن مدیریت ایران، ۱۴(۲۸)، ۵۵۹-۵۷۹.
4. Coopetition, Where Do You Come From? Identification, Categorization, and Configuration of Theoretical Roots of Coopetition
Klimas Patrycja، احمدیان علی اشرف،
Soltani Morteza
،
Shahbazi Meysam
،
Hamidi Zadeh Ali
(2023)., SAGE Open, 13(1), 215824402210850.
۵. شبکة ارتباطی راهبردهای کارآفرینان خط مشی در نظام خط مشی گذاری عمومی ایران
اشگرف رضا،
حمیدی زاده علی
، دانایی فرد حسن (۱۴۰۱).، مدیریت فرهنگ سازمانی، ۲۰(۳)، ۴۸۷-۵۱۸.
۶. طراحی الگوی هوش سیاسی مدیران شرکت های دولتی در چهارچوب مدل حکمرانی کارآمد
قمی محمد حسن،
زارعی متین حسن
،
حمیدی زاده علی
(۱۴۰۱).، فصلنامه علوم سیاسی- دانشگاه باقرالعلوم، ۲۵(۹۹)، ۷-۳۶.
7. Evaluating the Model of Information Transparency as an Ethical Component in Electronic Auctions in Organization for Collection and Sale of State-Owned Properties
Farrokhi Mohammad، Sanavi Fard Rasool،
Hamidi Zadeh Ali
(2022)., international journal of ethics and society, 4(2), 33-39.
۸. تجزیه و تحلیل سیستمی مکانیزمهای اولیه و ثانویه موثر بر آلودگی هوای شهر تهران
فرجی امین
، مرتضوی مسعود،
حمیدی زاده علی
(۱۴۰۱).، نشریه پژوهش های اقلیم شناسی، ۱۳(۵۰)، ۱۸۳-۲۰۰.
۹. طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف
داداشی علی اصغر،
حمیدی زاده علی
، ثانوی فرد رسول (۱۴۰۱).، پژوهشهای مدیریت در ایران، ۲۶(۲).
۱۰. تحلیل موردی یک تجربه موفق از بازی وارسازی فرایند استخدام در صنعت گردشگری
محمدیان بهزاد
،
حمیدی زاده علی
، اروجی مریم (۱۴۰۱).، اولین کنفرانس بازی پردازی و جایزه گیمیفیکیشن ایران، ۹-۹ شهریور، تهران، ایران.
۱۱. طراحی مدلی برای فعالسازی برند داخلی در سازمانهای خدماتی از منظر فعالیتهای مدیریت منابع انسانی برندمحور (مطالعۀ موردی بانک ملت)
جمالی شهرام،
حمیدی زاده علی
،
کیماسی مسعود
،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۱).، چشمانداز مدیریت دولتی، ۱۳(۱)، ۱۳۷-۱۵۹.
۱۲. طراحی مدل مفهومی فریب ادراک شده تبلیغات شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد
بختیاری بستاکی ثریا، غفاری آشتیانی پیمان،
حمیدی زاده علی
، ثانوی فرد رسول (۱۴۰۱).، مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، ۱۰(۳۹)، ۲۲۵-۲۵۶.
۱۴۰۰
۱. بررسی محرکها و موانع حمایت از توسعه صنعت فینتک در اسناد فرادستی کشور
عظیمی نژاد هادی،
حمیدی زاده علی
،
جندقی غلامرضا
،
سهرابی ابوالفضل
(۱۴۰۰).، فصلنامه مدیریت نوآوری، ۱۰(۴).
۲. طراحی سیستم ، تحلیل نهادی و ترسیم نگاشت نهادی نظام بانکی با استفاده از مدل سیستم های مانا
حمیدی زاده علی
،
کریمی تورج
، رجبی فرهاد (۱۴۰۰).، هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی، ۱۵-۱۵ اسفند، تهران، ایران.
۳. طرح ریزی مدل توسعه حکمرانی خوب دولتی بر اساس مدلهای توسعه حکمرانی سازمانی در نظام های کارکردی با روش مطالعه کیفی
کریمی تورج
،
حمیدی زاده علی
، رجبی فرهاد (۱۴۰۰).، هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی، ۱۵-۱۵ اسفند، تهران، ایران.
۴. تجزیه وتحلیل پدیده پسرفت شغلی کارکنان با رویکرد فراترکیب
علی پور مهدی،
باباشاهی جبار
،
حمیدی زاده علی
، رشوند بقراط (۱۴۰۰).، پژوهشنامه مدیریت تحول، ۱۳(۲۶)، ۳۹-۶۴.
۱
۲
۳
۴
۵
»
×
فایل مقاله